Sara Rompompei Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Knekt et ukjent antall flasker vin, skravla med jenter jeg trodde jeg kjente... hahaha Det er virkelig utrolig hva folk har inni seg som kommer ut etter noen gode glass vin. Men utrolig hyggelig må vi jo ha hatt det når vi holder ut til disse tider ;o) Det er jammen lenge siden sist gitt. Tenker dere sover godt i varme senger akkurat nå, og jeg kan trygt fortelle dere at når dere våkner, så skal jeg sove leeeeeeeeenge enda hihi. Klem klem fra en som har drukket ekstremt mye akkurat nå og som satser på å ikke være fyllesyk og flau i morgen hahahahaha
Trollmora Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Ha ha ha Håper du får sove leeenge i dag og våkner uten bondeanger:o) Koselig med en sånn kveld i ny og ne, og det kan jo være akkurat det man trenger hvis man sliter litt og har problemer med å snakke om det. Kos deg i dag og ha en fortsatt go hælg! Klæm fra
Mariamin Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Så koselig med en skikkelig jentekveld. Det er altfor sjelden man tar seg tid til det. Håper du fikk sove lenge i dag, og at du ikke har hatt altfor mye tømmermenn:)
Maud Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har også lyst på en sånn jentekveld kjenner jeg. En som varer lenge og som inneholder masse vin, enda mer skravling og fnising så det gjør vondt i lattermusklene. Håper du har slappet helt av i dag og at formen nå er bra igjen.
Dailis Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Høres deilig ut. Det er jo akkurat slik man ønsker seg i disse høsttider.....
indigo Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 personlig planlegger jeg å pumpe nok melk til et kinobesøk med det første - vin og skravl ser jeg fram til på sikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå