Gå til innhold

Jeg vil, jeg vil!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åå, mens-termin 24 oktober, og ul-termin 29 oktober. NÅ er jeg virkelig klar for å treffe den lille jenta i magen!

Nå har jeg drukket melk med masse kanel i, noe som faktisk smakte veldig godt.

Jeg har vært på en lang gåtur, utrolig forfriskende i dette flotte Bergen-været;-)

Og nå skal jeg dra med meg samboeren min til køys, han har ikke noe valg!

Flere som er virkelig klar for en fødsel nå eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er veldig klar, men har enda 18 dager igjen. Kjenner ut som at det skal skje noe snart, alt tyder på det, men tiden vil vise!!! Lykke til, håper det hjelper alt du har prøvd;-)

Skrevet

Nei det hjalp ikke... Jeg sitter nå her, trill rund enda, uten noe som helst tegn på at jenta i magen skal ut. Føles som om jeg skal gå gravid til oktober til neste år! Ja, kanskje jeg gjør det?

Skrevet

He he, høres like desperat ut som meg dette.. Har termin i morgen, og føler jeg ikke orker å gå et minutt mer nå.. Har så lyst til å bare få det overstått.. Utallige kjerringråd er prøvd de siste par ukene, men han ligger like godt inni der.. :)

Du må ha masse lykke til :)

Skrevet

He he forstår dere godt! Selv har jeg 50 dager igjen da, s jeg venter nok enda litt.. Men masse lykke til til dere og håper det snart skjer noe!

Skrevet

Ja håper virkelig det skjer noe snart. Hadde jo egentlig planer om å gå masse turer på slutten for å få fortgang i ting, men det forbaske Bergen-været tillater jo absolutt ikke det! Det er så vidt jeg ikke blåser vekk i vinden, og det til tross for ekstra 14 kg!

Nå har alle rundt meg "poppet" så jeg er skikkelig misunnelig også.. Hååååper på vondt i kveld ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...