Gå til innhold

Ang kvinnelig sprut orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man egentlig at man ejakulerer og ikke tisser?

Jeg spruter litt ved klitorisorgasme. Er ganske sikker på at jeg ejakulerer da, for da er det litt sånn slimete fuktighet på en måte som kommer ut.

Men når mannen min knuller meg i visse stillinger og jeg får g-punkts orgasme blir jeg mindre sikker..Føler av og til at det kommer så mye varm væske. Og synes kanskje det kan lukte litt urin. Men hvordan vet man egentlig dette?

Begge deler er jo kjempedigg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også litt på... Når jeg onanerer kan jeg få sprutorgasme. Men jeg føler at det ligner på urin... og jeg blir litt usikker. Har ikke akkurat så lyst til å tisse ved samleie...!

Skrevet

Samme det vel ;-)!

Digg er det uansett :-D

Skrevet

Digg? Det er ikke digg i det hele tatt!! Og faktisk en god grunn til at jeg ikke har så lyst på sex i seng i det hele tatt!

Jeg er også slik som dere beskriver, og senga blir jo klissblaut etter endt "akt". Og man kan jo gjerne ha under noe, men det ligger jo ikke alltid på plass... og ikke spesielt romantisk med "spontan" sex heller (bare vent, må bare hente....)!

Mannen elsker det da, men jeg synes det er noe HERK!

Skrevet

Det er ikke tiss. Men "kvinnelig ejakulasjon" kommer jo fra urinrøret, og kan kanskje blandes med noen dråper urin på vei ut. Kanskje derfor det kan lukte bittelittegrann? Jeg tror faktisk ikke det er mulig å tisse på seg under en orgamse, tror i hvert fall det skal mye til. Så ikke bekymre deg for akkurat det.

Men enig i at det er noe klin. Jeg får det mest når jeg holder på alene, og hvis jeg bruker bekkenmuskulaturen aktivt (kniper litt). Det er flere som ikke får det enn de som får det, men det er absolutt ikke unormalt.

Skrevet

hmm, går det an å få sprutorgasme selv om en KUN berører klitoris?

Tror jeg tisset meg ut jeg, det kom jo MYE væske, det ble skikkelig vått i hele sengen..

Skrevet

man kan ikke få sprutorgasme av bare klitorisstimulering

Skrevet

Jo, det kan man absolutt!!!!

Når jeg beg å sprute ca 7 år siden, var det bare ved kraftig g-punktsmassasje. Men har trent opp teknikk, og nå kan jeg nesten sprute "når jeg vil". Det er lettere å holde igjen ved utvendig massering enn ved massiv g-punktsstimuli.

Nyt det damer! Vi er priviligerte som får det til!

Latexlaken kan kjøpes på butikker ala kondomeriet og ødelegger ikke senga med vått. Til ordentlige kosekvelder.

Skrevet

jeg også har opplevd sprutorgasme(tror jeg??)

Det var ved klitorisstimuli, men det kom MYE..Er det normalt da? Og det kom når jeg klarte å slappe helt av, var alene!

Men hvordan vet en at det ikke er tiss da??

Skrevet

Ja, slappe av er viktig. Når man kommer, kniper man ofte bekkenbunnen, men om man da slipper opp igjen under orgasmen spruter man.Kan komme MYE gang på gang på gang... det hadde ikke gått om det var urin, da ville blæra være tom...

Dette sekretet dannes under opphisselse/ stimmulering.

Urin er gult, dette er blankt.

Skrevet

Hm , men det kom jo en hel "dusj" hver gang jeg slapp opp musklene, om du skjønner? ser liksom ikke om det er blankt eller gult når det er laken der..(det skjedde veldig plutselig, hehe) kanskje jeg skal tømme blæren først neste gang, så er jeg sikker på at det ikke er urin.

For det kan jo være en del urin i blæren også.

Skrevet

Takk for svar damer:o)

Jeg går ofte på do før akten, og etter akten og når jeg da har hatt en orgasme er det ganske vanskelig å tisse fordi alt er så følsomt. SÅ da er det kanskje rett det du litt lenger oppe sier - om at det er vanskelig å tisse under en orgasme.

Og det som kommer ut er som regel blankt og bittelitt seigt, er bare av og til det tar helt av ved g-pkt orgasme og det er da jeg lurer på hva det er som egentlig kommer ut. Men for all del! Det er jo vanvittig deilig, fører bare med seg litt søl kan du si..

Vi pleier ellers å ha et håndkle ved nattbordet som jeg prøver å lirke under midt i akten når jeg kjenner at det nærmer seg - eller så knuller vi på mannen min sin side av sengen, slik at jeg slipper å ligge på den våte flekken;o)

Skrevet

Jeg hørte faktisk på Juntafil på P3 forrige lørdag, og da snakket de litt om sprutorgasmer. Legene der mente det kom ved stimuli av g-punktet. Jeg stimulerer aldri g-punktet selv ( i hvert fall meeeget sjeldent), og bare klitoris. Og jeg spruter av og til fordet om. Men som jeg sa litt lenger oppe så har jeg da ofte brukt muskulaturen nedentil aktivt. Dette øker jo blodomløpet der nede og gir bedre nytelse. Så mulig dette kan ha samme effekt som å stimulere g-punktet, dvs. kanskje man stimulerer innenfra? Og det kommer bare væske hvis jeg slapper veldig av i musklene nedentil akkurat når jeg kommer. Gjør det bare av og til (har litt kontroll på det). Føles litt annerledes enn "bare" vanlig orgasme, som om man gir seg litt hen på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...