Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hun har ørebetennelse, bronkitt og er tett i nesa og halsen.. :-( Hun er supertrøtt men får ikke sove. Hun har vært våken siden 1100 (Sov 14-1500) og nå får hun ikke sove mer enn fem min.. Stakkars:-( Sitter her ved siden av meg og ser på tvn og ser helt gåen ut men hun får jo ikke puste når hun legger seg ned... stakkars.. OGså har hun jo høy feber, gjerne opp mot 41 :-(
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 stakkar jenta di, men har det vært meg hadde jeg tatt med henne til legevakten, liker ikke at de har så høy feber og ikke får sove pga at de er tett.
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har vært til legen :-) Paracet tar feberen ganske bra og hun er som en atlet på dagen.. Så er ikke bekymret. Syns bare synd på henne. Dessute ntror jeg faren og mins dårlige luftveier har gått i arv, hun er alltid forkjøla, akkurat som vi var :-(
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke kjekkt når barna våre blir syke. Vi vil som oftes ta deres plass, men det går jo ikke. Du får legge eller sette henne i en stol bygge opp senga med puter slik at hun får hode høyt og at det ikke er for varmt på rommet slik at det blir enklere å puste for henne. Lykke til i natt.
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Vi får gjøre som vi har gjort hele uka, hun sovner på brystet mitt her ute også legger jeg henne over i rommet hvor det er kjølig og gått og slår på AC'en :-) Skulle bare ønske hun slapp unna å være syk. Hun er altfor søt til å være dårlig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå