familien kaos- komplett Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 er det holdbare saker?? Har lenge sett etter ny sofa, men synes det er så vanskelig å bestemme seg! Har funnet en jeg synes er fin, men den er i sånn baycast eller hva de kaller det (møbelringen), men er skeptisk til at dette er noe holdbart. Erfaringer noen??
-Hoppsi Deisi- Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har en sånn bycast-sofa fra Skeidar. Er vel ca 2 år siden jeg kjøpte den, og nå er det nesten hull i den ! Det vil si; "skinnet" er flasset av på en måte der jeg har sittet mest...Syns en sofa skal vare lenger enn som så, så jeg vil ikke anbefale det ...
familien kaos- komplett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 var noe sånt jeg "fryktet" ja... Sofaen blir brukt mye her i huset, så da må vi ha noe som tåler en del. to år og allerede utslitt, det er jo en vits! Får lete videre etter noe jeg liker da, bare så synd at det blir hvertfall dobbel pris hvis man skal ha skinn..
-Hoppsi Deisi- Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, skikkelig kjipt at det skal være så dårlig kvalitet:( Men jeg vet jo ikke, kan det kanskje være forskjell på bycast-kvalitet...? At noen er bedre enn andre liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå