Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 nei ikke vet jeg.. føler meg rådløs for tiden... har følt det en stund.... jeg har en sønn der det er ukjent far... mine ville dager sammen med sambo har jeg tvillinger.. han har vært far for min sønn siden han var 1 år.. nå er gutten 4... så guttungen kaller han pappa.. men følelsene rundt forholdet vårt er visnet fra min side.. jeg føler ingen kjærlighet... bare irritasjon og lei... har ikke lyst å være her.. men er redd for å gå... ikke for min egen del men for min sønn sin del... sambo sier at han kommer til å ville ha min sønn likst som tvillingene, noe som jeg er glad for... men ved ett evt brudd kan sinne føre til at han kanskje skyver gutten fra seg for å hevne seg på meg.. han vet det er et svakt punkt for meg....noe jeg er kjempe redd for.. ikke for min del men for min sønns del.. det at pappa kommer å henter tvillingene men ikke han.. han er jo for liten til å evt skjønne det....at han egentlig ikke er pappaen og at han har ikke rett eller krav på å få være med pappaen... sambo sier han aldri kommer til å gjøre det.. men med sinne og frustrasjon kan så mangt skje.. en gang vi holdt på å gå fra hverandre sa han til meg at jeg måtte få guttungen til å slutte å kalle han pappa... hvordan kan jeg gjøre det med en som har kaldt han pappa i flere år??? dette var før vi fikk felles barn... men allikevel... jeg føler jeg blir i forholdet nå pga barna sin del.. men når man ikke har det godt og bare krangler så er det ikke sundt for barna det heller???? så er jeg grådig redd for å miste barna mine.. har ikke lyst å ha 50/50 eller at han kanskje søker om foreldreretten pga han er sint.... han er typen til å kunne gjøre det bare for å såre meg.. fordi han selv er såret.. da skal hvertfall ikke jeg ha det bra heller... slik tenker han... nei vet ikke... blir bare mer og mer lei..... føler ingenting fungerer. ikke klarer vi å diskutere og sammerbeide om en dritt....... alt blir blåst opp og mye verre enn hva det er.. vi leiter etter feil hos hverandre for å heve oss selv over den andre.. fungerer ikke mer føler jeg... uff.... nei natta
alene pappa Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det er jo en del som står på spill her da. hva med å prøve rådgivning eller noe liknende da? prøve å finne tilbake til de gode følsene. få hjelp til å slutte å leite etter det som er feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå