Stine? Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Huff, nå er jeg spent! Har 6 dager til IKM men har mange symptomer enda! Ble spådd å bli gravid i november, men ei alternativ dame jeg jobber med hadde drømt at jeg var gravid nå, uten at hun vet at vi prøver. Fikk litt håp da. Var også gravid for 5 år siden, og kjenner igjen mange av de tegnene, men vet ikke om jeg tørr og stole på det. Symptomene jeg (innbiler meg at jeg) har: - Følsomme bryst (tåler ikke berøring, og spesielt ikke dusjstrålen) - mensmurring - kvalm og uvell - veldig lite energi - trøtt (sover 2t mer om natta og er utslitt når jeg våkner) - Humørsvingninger (stakkars gubben) - Fort sliten (anpusten etter en liten trapp) - stikking i halebeinet og under venstre arm - konstant rumling i magen - enormt tørst (drikker 3liter vann om dagen fra før) - Hard/løs mage - ekstrem god luktesans (er tett i nesen i tillegg) - endrede matønsker (vil ha kaviar !! har ikke spist det på 10 år!!!) - hovne fingre - tunga hovner opp (har piercing i 1 1/2 år,så er ikke derfor) - svimmel Så hvis dette ikke blir noen spire så skjønner ikke jeg hva som skjer, da må jeg være paranoid... Den digitale gravidquizen på mammanet vippet mot "gravid" men den kan jeg ikke stole på!!! Synes dette er skummelt. Noen som har kjent på det samme?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 det høres som at det er noe på gang her da=)=)=) Håper tsten viser gravid=)=)=) masse lykke til=)
Stine? Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk for det: Er så utrolig spent.. Har også usedvanlig høy puls (vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre men) klarer nesten ikke å vente,. blir så utrolig skuffet om det ikke skje noe denne mnd
Blomster&bier Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Håper det er en liten spire på gang da! Har selv noen lignende symptomer, slik som ekstrem tørste, utrolig trøtt, veldig hissig mot min kjære (hoff, stakkar) og blir fort sliten.. Håper det kan være noe på gang hos meg også! Hadde ikm for 6 dager siden, testen neg, da og har ikke testet etterpå.. Vil liksom vente lengst mulig, blir så utrolig skuffet om det ikke klaffer Har hatt ujevn syklus også, så mistenker at el var forrige onsdag for hadde tempøkning først sist torsdag pluss ømme bryst.. isåfall er ikm neste helg da :/ hoff, blir virkelig ikke klok på denne rare syklusen min! Hva tror dere? teste eller vente enda ei uke..? er på dag 42 i syklusen nå, sist syklus var på 38dager.. Lykke til iallefall!
Stine? Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Huff, nei man blir ikke klok på denne kroppen. Du kan jo teste. Kanskje er det for tidlig eller kanskje du får utslag:) Er heldigvis en dag nærmere IKM her også nå. så dagene går da:) Lykke til
Stine? Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 5 dager igjen:S Blir gaaaaaaaaaaaaaaaaal
Prøvigjen Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Hei Vil Bli Mamma, Jeg kjenner mg igjen. Har mange symptomer som jeg hadde sist jeg var gravid. 3 dager til IKM, og en negativ test i går...Altfor tidlig selvfølgelig, men jeg ble kjempeskuffa likevel. Har nå bestemt mg for at jeg ikke blir å teste før IKM. Skal heller vente...Huff, den ventinga...=(
Stine? Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2008 Huff, ja! Føler med deg Prøvigjen:) Får håpe spiren sitter denne gangen! Er så spent jeg. Kjennes hele tiden at det er noe der nede, aktivitet hele tiden, så håper det bare ikke er inbildning! Lykke til:) Klem
Blomster&bier Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Vil Bli Mamma: Jeg vet ikke om jeg tørr teste, er så redd for negativt resultat.. Vil heller vente til litt uti uka som kommer, så er det enda større sjangs.. Har som sagt ikke testet siden ikm forrige lørdag og tr har ikke kommet enda, men venter litt tid.. tror el var litt sen denne syklusen, så kanskje bare tr er forsinket...?
Stine? Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2008 Blomster&Bier: Oij, dette blir spennende da:) Er jo forskjellig når man produserer nok Hcg også da:) Men dette med testingen er vanskelig og komme fra. Hadde såååå veldig lyst å teste i ste jeg, men det er 3 dager til IKM enda, så får heller vente å se om tr dukker opp... Håper ikke det!!! Håper for deres skyld at tr hos deg ikke dukker opp, men at du får en positiv g-test i stedet:) Det hadde vært fint:)
Blomster&bier Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Vil Bli Mamma: Ja, da hadde vi blitt så utrolig glad Får kjøpe test i morgen, vet liksom ikke om jeg klarer å holde meg lengre heller, er så spent! Har forresten vært på do mellom 7-9 ganger pr dag de siste dagene, så håper det er et tegn La meg høre hvordan det går med testinga til dere da:D Lykke til!
CiljaS Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Flere av symtomene jeg hadde med nr en der ja! Da skjønte jeg jo ikke at jeg var gravid heller, hehe. Klaget til samboer at jeg var så svimmel om morgenen og at puppene verket verre enn verst fordi jeg fikk mensen snart... Men den kom ikke gitt! Men første test jeg tok en uke etter uteblitt mensen var neg... så tok jeg en ny nesten 2 uker senere (hadde fortsatt ikke fått mensen og skjønte ikke noe for jeg hadde jo testet neg.) Men den var meget positiv ja! Hvor lenge etter uteblitt mens skal en kunne se det på test egentllig?
Stine? Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2008 Hei Gravid før jul?! Testet positivt på EL test i dag da:S Så må nok vente til onsdag for å se hva som skjer:) En hovedregel er vel å teste den dagen mensen ikke kommer, men det er jo veldig individuelt hos alle når kroppen produserer nok Hcg til at det kan slå ut på en graviditetstest. Noen får jo positivt før mensen uteblir, mens andre må vente mange uker etter:) Håper at det er noe denne gangen:)
monkri mamma til 4 Skrevet 27. oktober 2008 #14 Skrevet 27. oktober 2008 hei. hvor på mammanet er den gravidquizen? hadde vært artig å prøvd den.
Stine? Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. oktober 2008 Sender deg linken her Monkri http://mammanett.no/graviditetsquiztest.html Lykke til:)
monkri mamma til 4 Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 j prøvde,men kom ikke inn. sto bare not found
Stine? Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2008 Hmmm.. bare gå inn på mammanett.no, og se på hovedmenyen helt til høyre under quiz.. der er den digitale graviditetstesten:)
monkri mamma til 4 Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 nå har j prøvd den. fikk d samme svaret som deg og j har ikm i mårra.
Stine? Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 27. oktober 2008 Oij, så spennende:) Testet positivt på to el- tester i dag, HÅPER VIRKELIG det slår positivt ut på graviditetstesten på onsdag også Har virkelig tro på denne perioden:) Så spent så spent!
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde sååå riktig:) JEG ER GRAVID:D Lykke til dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå