Gå til innhold

Tips til julegave til en gutt på 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til 100-150 kr? Har lite lyst til å gi gavekort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen interesser? Det er jo ikke så mye en får kjøpt for den summen, og en 16 åring er jo kjempe fornøyd med gavekort. Jeg kjøper kinokort til tenåringene i vår familie. Får vel to bill. for 150.

Skrevet

Har ofte kjøpt cd'er eller vd'er til nevøen vår. Ellers så tenkte jeg umiddelbart på Bjørn Borg boxere. Men det er kanskje litt døvt å gi til en 16 åring... I fjor hørte jeg at Bjørn Borg boxere var en klassisk julegave som hørte til under hvert juletre. Mannen og jeg lo litt, for vi har aldri lagt merke til det før.... på julaften fikk vi Bjørn Borg boxere begge to. ;)

Skrevet

problemet er at vi kjenner ikke gutten så godt, men må kjøpe gave (slekt.... - ikke mitt valg). Kinobilletter hadde vi kjøpt dersom han bodde her hvor vi bor, men han bor på en annen del av landet. Dermed er det også litt vanskelig med gavekort.

Skrevet

Hva med hårpomade eller hva det nå er, dette bruker gutter i den alderen mye. Slik som f.eks Renati. Dette koster ca 150kr hos frisør. Og dette har de jo bruk for hele tiden, for gutter nå til dags er svært så forfengelig når det gjelder hår, tro meg (har selv en gutt i den alderen. he-he)

Eller så har du slik som:

- dvd film (de bytter jo bare om det ikke er rett film)

- tomme DVD'er (de brenner jo ut alt mulig)

- minnepenn på et par gigabyte (disse er jo temmelig rimelig, iallfall innenfor din prisantydning)

- deodorant

- sokker (men veldig kjedelig)

- et par kule fingervanter

- buff (særlig nyttig om det er noen som kjører alpint/snowbord. Veldig kjekk å ha innenfor hjelmen, da den varmer godt, er vindtett og ikke minst veldig tynn)

- boxere, gjerne merkeboxer

- gavekort i en kleskjede (selv om du sier du ikke har lyst til å gi det, men da får de kjøpe de klærne de selv vil).

håper du fikk noen ideer

Skrevet

Der er jo flere nettbutikker en kan kjøpe gavekort i, og min niese sin favoritt er gavekort på Itunes:)

Blir jo fort sokker, boxer, deo osv. til gutta.

Skrevet

jupp :) Takk for innspill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...