Theeaelis Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 ÅÅÅÅÅH, jeg blir så lei meg, for alle vennene mine gleda seg sånn til at jeg skulle bli bli gravid å de skulle komme masse på besøk til meg siden jeg ikke har så god tid til å komme til de eller bli med ut og feste hele tiden ! Jeg sier ikke at de skal komme på besøk hver dag, men hadde vært koseli med en liten melding iværtfall ! Men en stoor takk til bestevennina mi som kommer stadi vekk å spiser sjokolade her ;b Og nå svarer ingen meg på meldinger, ei har til og me sletta nr mitt! Akkurat som jeg ikke eksisterer. De blir sint når jeg heller vil være med lillemann i stede for å drikke meg shitings. Jeg forsvinner jo ikke fordi om jeg har fått lillemann:( Er så lei meg at tårene presser på. Mensen er ikke en god sak å ha når man er litt frustret fra før av. vet ikke helt hvor jeg vil med dette men..
camosilla Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Trist men sant, men da ser du jo hvem som er gode venner!
Theeaelis Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jupp, å det var ikke mange av de gode for og si det sånn :/
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Vet hvordan det er. Hadde først ei venninne, hun kuttet meg ut etter jeg flyttet for 8 år siden, jeg vet fremdelles ikke hvorfor, jeg har aldri gjort henne noe. Men jeg tror hun utnyttet meg bare. Var liksom venninne så lenge hun ikke hadde andre. Ei anna ei møte jeg på trening. Vi var sammen bestandig omtrent men plutselig så mistet vi all kontakt omtrent da hun flyttet til en annen kant av landet. Har ikke sett henne siden eldstemann var baby. HUn som liksom var bestevenninna mi har jeg også mistet masse kontakt med. HUn skriver aldri meldinger osv, er bestandig jeg som må skrive først. Men trøsten er jo at jeg har møt 2 herlige damer da vi var på barsel alle 3 samtidig. Vi snakker om alt og har blitt veldig gode venninner, ingen av oss kjente hverandre fra før da.
Theeaelis Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har lyst på nye venner jeg (hyysj ) .. Virker som at når du får barnså ser du fort hvem som er ekte venner eller ikke! Det er kjipt at det skal være sånn, å jeg er så glad i å ha noen i rundt meg heele tiden ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå