Gå til innhold

Noen paypal eksperter her? Please hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp. Skjønner ikke helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan litt om paypal saa jeg kan jo proeve aa hjelpe deg.. Hva lurer du paa?

Skrevet

det er egentlig ganske lett. gå inn på paypal.com og registrer deg og bankkortet ditt....visakortet. Da det er gjort så vil paypal trekke 15 kroner av kontoen din. Du går inn på nettbank og finner kontoutskrifta der trekket er registrert. På den linja finner du fire siffre(som står litt for seg sjøl) som du skal bruke som kode da du betaler med paypal første gang. Dette er for å være sikker på at du virkelig er du. de 15 kronene blir ført tilbake til kontoen din da du har gjort alt dette. det kan ta litt tid før du får trekket registrert på kontoutskrifta. kommer litt ann på banken.

håper det var dette du lurte på...ellers får du bare spørre igjen.

Skrevet

Å takk noen som svarer! :)

Her er problemet:

Jeg har registrert meg. Jeg har også bestilt fra shoes.com og det er trukket penger fra kontoen min og pakken fra shoes er på vei til norge. Men jeg har enda ikke mottat noen kode på nettbanken min. Jeg registrerte kortet mitt på tirsdag. Jeg bestilte da en ny kode i dag... :S Det var kanskje dumt...

Men det jeg og lurer på er: Kan jeg ikke shoppe og betale via paypal så lenge jeg ikke har oppgitt denne koden? Hvorfor fikk jeg da betalt til shoes på tirsdag?

Har lagt til et annet kort også, men med det får jeg ikke betalt med. Venter på den 4 sifret koden der og.

trodde at jeg kanskje fikk betalt en gang sånn som sist...

Skrevet

Sorry det vet jeg ikke noe om!! Haaper du finner ut av det da

Skrevet

For det første er det veldig viktig at det er penger på kortet.

Og når du går inn på nettbanken din...så ser du at det er blitt trekt penger ikke sant? Det skal du iallefall se. det tar som sagt noen dager tror det tok meg 5 dager før jeg finn det. men let etter et beløp på 15 kroner. Ikke på betalingen for skoene.

Skrevet

Ja, jeg ser det beløpet.

Men hvorfor får jeg ikke bestilt nytt fra shoes?

Prøver å få igjennom en bestilling til, men paypal godtar ikke betalingen. Virker som at de vil ha med til å godkjenne kortet før jeg kan kjøpe nytt igjennom dem...

Har du bestilt noe før du fikk tastet inn koden? Den koden er vel bare engangs vel?

Skrevet

Fant det! :)

Opprettet en konto på gubben. Og da fikk jeg en mail (som jeg tydeligvis ikke leste da jeg opprettet min konto) og der står det at jeg handle for et viss beløp frem til jeg har "verified" at kortet virkelig er mitt med det 4 siffrede koden... :)

Men nå har det gått gjennom med gubbens konto så da er saken løst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...