Gå til innhold

Hvor i bergen kan en få ul ?? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor er det billigest ? Syns det var litt dyrt på volvat, og lurer på om det er andre plasser en kan få det litt billigere.:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majorstuaklinikken, www.majortuaklinikken.no

Men jeg vet bare hva det koster for 3D og det er 1200,-

Du kan jo ta en tlf å høre hva det koster for en vanlig ul

Skrevet

Aleris på bryggen. Betalte 750 kr. Det var innvendig ul. Hvor langt er du på vei? De hadde et vanlig ul apparat også men det var dårlig,. Såg ikke babyen så godt og fikk ikke printet ut bilder..

Skrevet

Sentrumslegene..veldig flink han jeg var hos i vår. Var i uke 11 i mitt svangerskap. ( Ikke 3D, men tror de har det også.) Tror det er litt billigere enn Volvat, men er ikke sikker. De holder til i samme hus som jernbanen.

Skrevet

Anbefaler Trude Hetland på bryggen:) Alfahelse.

Hun er en superflink og hyggelig dame som tar seg gooood tid.

Hun har både innvendig og utvendig ultralyd.

Var der da jeg var 15 uker på vei og fikk kjempebra bilder med meg hjem:) :) :)

Kostet 550 kr

Skrevet

Alle gynekologer kan ta UL, og du trenger ikke henvisning fra lege som mange tror, det er bare å ringe for å bestille time.

Går du til en som er privatpraktiserende koster det mellom 500 og 700,- men hvis du går til en som ikke er privat er det gratis, de tar gjerne 50,- for bildene bare..

Slå opp på gule sider ;-)

Skrevet

Jeg spurte en gynekolog om å få UL i uke 11, men fikk ikke. MÅTTE ha henvisning fra min lege. Dette var i Nygårdsgaten. Så det stemte i hvertfall ikke i dette tilfellet. Denne gynekologen er ikke privatpraktiserende.

Skrevet

Hmm, så rart at de praktiserer så forskjellig...

Jeg bare ringte de som sto på gule sider jeg, kunne får time hos de fire første jeg ringte til og valgte den som hadde tid før ferien (var i juli dette). Jeg betalte 50kr for bildene og fikk beskjed om at han ikke hadde kapasitet til å følge opp alle kontrollene i et friskt svangerskap, men jeg kunne godt komme og får en UL til senere i svangerskapet om jeg ville. Det var ikkenoe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...