Gå til innhold

Stor mage, allerede..10 uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er så stor, dvs, jeg føler meg rett og slett TYKK. Har jo ikke "flat" mage til vanlig akkurat, men nå ser det skikkelig ut som en ølvom:)uff...Litt tidlig å si at jeg er gravid. Hvordan er det med dere andre flergangsfødende? Er min tredje, minsten er 18 mnd. Føler meg skikkelig stygg om dagen, ingen klær er fine på osv. Gleder meg til magen strutter litt mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si meg helt enig, ser virkelig gravid og oppblåst ut allerede. Helt håpløst, sikkert mange som har skjønt det, ja...men jeg gidder ikke å bry meg så mye om det, de vil jo skjønne det etterhvert at man ikke bare har lagt på seg litt, hehe.

Skrevet

Ja, her er jeg snart 12 uker på vei.....magen er stor, ser ut som om jeg er minst 18 uker på vei..... hjelp.... jeg kommer til å se ut som en diger ballong tilslutt...... men er det så farlig??? Nei.. bare morro med litt mage.... da blir det vel kanskje litt trening til sommeren....

Skrevet

hei,hei.. jeg er også 10uker på vei med barn nr 3, og må bruke mammabukser eller tights eller noe, de vanlige buksene mine har jeg ikke kunnet bruke på flere uker.. ser ut som jeg er 16-18 uker på vei. det var sånn når jeg skulle ha nr 2 også, men da var jeg sånn her frem til uke 16-17, også eksploderte magen igjen.. det syns jo såpass godt så jeg har bare måttet fortelle folk det.

Skrevet

Stor mage ja, det kan å skriv under på. Vente nr 2, jenta mi e 16 mnd. e no 8 uker på vei, og for noen dager siden, fikk æ bare den kulen på magen.. men så ska det sies at æ fikk meget fort med ho første og. Går jo ikke an og skjul den heller, så æ vise fram magen min, sjøl om det e litt tidlig..

Skrevet

Akkuart samme her! Jeg er førstegangsfødende, 10 uker på vei og er veldig synlig gravid allerede. Har hatt ultralyd, så vet at det ikke er mer enn 1 der inne... :) Men magen begynner å bli veeldig vanskelig å skjule. Går bare med sånne vide jakke-lignende overdeler for tiden, og mammabukse under. Litt slitsomt egentlig når man har tenkt å vente 3-4 uker til med å fortelle... men det er jo selvfølgelig superkoselig å få mage!:) Lurer bare på hvor det kommer til å ende, når jeg er slik så tidlig....

Noen andre som er førstegangs og har synlig mage i 10-11.uke?

Skrevet

Kan trygt melde meg på her. Er også i uke 10. Eneste som fungerer nå er kjoler, tights og mammabukser. Et par stykker som har spurt meg allerede om jeg venter... Har en gutt på snart 3.

Skrevet

Puh!

Er 8+1 og føler at buksene mine begynner å verta tronge....så då er ikkje det så uvanleg?! Eg føler meg feit, men då er det barnet si skuld....... får vel gleda meg over det då? Men håper IKKJE det er noko som visest, for eg har IKKJE tenkt å fortelja det enno....må i all fall venta 4 veker til, håpte eg!

Skrevet

Er selv 10 +5 å det virker som at alt presses oppover... har skikkelig bilring føler jeg...

Tror egentlig ikkke at jeg lurer noen lengre... til og med mannfolk jeg møter på gata ser nedover magen min.... en ting er jo at damer jeg kjenner gjør det, men når mennene deres også gransker meg med blikket....da er det diskutert i hjemmet også...

Men jeg synes det er litt tidlig å si det til alle enda....

Skrevet

en av personalet i barnehagen til Eline spurte meg rett ut i går.... hva skulle jeg svare da... nei jeg er bare tjukk..... hun lovte å ikke si noe da:)

Skrevet

ha ha du skulle bare ha svart "ja, jeg er blitt tjukk.." skulle vært artig å se ansiktet til vedkommende da! hi hi hi

Jeg er forresten 11+2 har måttte gi tapt med ei bukse allerede. Har på meg den videste av buskene mine nå, og den begynner å bli akkurat... På tide å grave fram mamma-klærne (har jente 4 å fra før)

Skrevet

Er 9 uker og kan bare glemme mine gamle bukser...

og lyve klarer jeg hvertfall ikke..

Så hele familien min vet jeg er gravid og nå gruer jeg meg for at det skal skje noe med vår lille spire.

Har sagt til alle at det er tidlig og at vi ikke vet det om det går bra så har på en måte gradert meg..

Blir festelig når jeg kommer på jobb igjen på mandag etter 3 uker sykemld for "ingenting".. Arbeidsmiljøet er så tett på båten der jeg jobber at å bare si jeg er sykemldt duger ikke.. Nestkommanderende ombord har prøvd etter beste evne og få folk til å slutte å spørre men han sier det ikke er så lett... Er nesten en stor familie om bord til tider :)

Så på mandag blir jeg vel "busta" der og.. Litt slitsomt å prøve å gjemme seg vekk helt tiden :(

Men men gleder meg over spiren vår jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...