madame Mim Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 studerer ikke du til lege i utlandet? hvordan er det? vansklig å komme inn? skal du jobbe i norge etterpå ? må du ta noen norske sertifikater? har litt lyst jeg også, men er litt redd jeg ikke skal takle alt anvaret en lge har, og ikke minst om jeg kan handtere skikkelig akkute situasjoner
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Studerer i Ungarn ja. Det er opptaksprøver for å komme inn. Dei er sånn midt på treet vanskelige. Er du utdanna innen helse på høgskule kan du søke om unntak for opptaksprøven. Det fekk eg då eg er sjukepleiar. Planen er å jobbe i Norge ja, men eg vurderer spesialisering i utlandet, for å få bred erfaring. Eg skal vurdere det etter turnustida. Studiet er 6år i utlandet, så tar ein turnus heime. Før var det ein prøve før ein fekk praktisere i Norge, som forøvrig studenter fra Ungarn gjorde det svært bra på, men etter Ungarn vart med i EU så er desse prøvane fjerna. Eg var og svært redd før eg starta. Det er eit langt studie, og det krever mykje. Men det er svært spennande. Eg anbefaler deg å hoppe i det. På skulen eg går på er det fleire som har barn. Ei eg starta med hadde ein gut på 6år, han gjekk på ungarsk skule og det gjekk kjempefint. I år starta det eit sambuarpar med ei jente på 2år her. Og eg og ei anna norsk jente fekk unge under studiet. SÅ det lar seg absolutt kombinere. =)
madame Mim Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 er sykepleier jeg også.. men man må vel ha spesiell studie komepetanse for å bli lege.. hmmm hadde vært litt gøy=)
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Eg hadde ikkje kjemi då eg starta her, men eg hadde matte og fysikk. Dette universitetet aksepterte det, fordi dei har den nødvendige kjemien på fagplanen på første året. For å stå opptaksprøven må ein kunne ein del kjemi og biologi. Det finnes forøvrig sommerkurs ein kan ta her nede før ein starter, og om du kontakter Bjørknes så har dei også egne kurs. Før var det ikkje så mange studenter her nede, og derfor enklere å få unntak for opptaksprøven, ifjor derimot var det 400 søkere på 200 plasser, så det er ikkje sikkert at dei gir unntak lenger. MEN opptaksprøven er verdt eit forsøk..... Skulen har blitt svært populær blandt iranere, amerikanere og grekere, så det er større press på plassane no enn for få år sidan.
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 www.pte.hu Her kan du lese litt om universitetet =)
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 http://english.pte.hu/menu/96/26 eller denne er litt betre
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Ingen årsak, gi ein lyd om du kjem nedover, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå