Gå til innhold

sliter med minstemann..uffffffffffff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er han 9 mnd..snart 10 mnd...og er en bestemt ung herremann..får fortsatt nattmelk fordi han blir forbanna hvis jeg ikke gir han det..jeg vet det er totalt unødvendig at han får melk på natta nå som han er så stor, men det er ikke så lett når han setter i gang med gråtingen sin..han gir seg ikke heller før jeg gir etter..grusomt å høre på den hylingen..booff..hvertfall midt på natta når jeg er i den syvende himmel selv..sambo sover enda tyngre enn meg og han nytter det ikke å vekke..gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov på dagen når han tar en lur, brett opp ermene og ta tak i det når natten kommer. Tror ikke du får gjort det på en lettere måte, dessverre : (

Skrevet

nei jeg vet jo det egentlig..den sterkeste vinner..hehe har sagt til meg selv i en uke nå at dette er siste natta men så gir jeg meg...ikke vilo han ha vann heller lengre

Skrevet

Huff, gruer meg til det blir min tur. Snuppa er bare 2,5 mnd. Håper hun avvenner seg selv...hahaha.

Har vært igjennom en avvenning før og det var ikke mye moro.

Blir litt vanskeligere å avvenne jenta, da jeg sikkert kommer til å gi meg fort for at hun ikke skal vekke storebror : (

Skrevet

kan bare si lykke til og at det bare er å stålsette seg å ta kampen. uten det vil det sikkert bare fortsette.

jeg er så heldig at jonas avente seg selv om natten når han var 5,5 måneder.

Skrevet

jeg vanna ut melka litt etter litt, og tilslutt var det bare vann igjen.. da streika han litt, men slutta å våkne for han syns vel ikke servicen var den beste på natta:-)

Skrevet

Eg funker ikkje om natta, og er veldig glad eg slapp å avvenne mallo. Er det ein stor gutt du har? Kan det hende han er sulten? Magen hans har kanskje vent seg til med mat på natta, kanskje det hjelper å trappe ned på mengden melk? Kanksje ikkje så lett om du ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...