Karomamma Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Dere husker kanskje at hun fikk seg kjæreste i sommer. Hun er 3 og et halvt og han har nå fylt 9... Det er fortsatt like hett, men i forgårs kom hun hjem og fortalte at L hadde kysset henne i barnehagen, Og ikke bare én gang!! Vi snakket om det og fniste litt. Jeg spurte om han bare kom bort og susset henne, men neida, det var hun som hadde spurt. Og susse, det ville han såklart!! Jeg lurte på om det gikk an å susse L når hun allerede er kjæreste med A, og det er visst ikke noe problem overhodet. Det går nemlig å ha TO kjærester, "sønner du mamma"... Jeg gir meg ende over her og gleder meg til fjortisalderen... I tillegg er hun litt småinteressert i en tredje fyr i nabolaget. Jada jada jada...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Gled deg;-DDDDDDD ....og føl deg fri til å spørre om tips på veien. I går måtte jeg bruke litt tid på å snakke med femtisen. Hun og kjæresten hadde nemlig hatt sin første uoverensstemmelse og da er mamma god å ha:-) I dag er de lykkelige igjen:-) Herlig tid!!!
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hahaha!! Jeg ser for meg hvordan det blir for dere om noen år ja;=D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 He he he ja når hun blir fjortis så forstår hun kanskje at å ha 2-3 kjærester ofte byr på mer problemer enn det gjorde i barnehagen.... Bare det ikke går så langt at hun blir dømt for bigami, så får vel mor være fornøyd:-DDD
Karomamma Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for støttet. Jeg kommer nok til å ringe deg, Klatten I dag har vi vært ute på jenterunde og hun fikk tigget til seg en leppepomade på Vita. Den måtte i bruk umiddelbart, for hun skulle jo være klar til å susse L i barnehagen... Hjelp!!
Karomamma Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 Eller takk for støtten, heter det vel... Jeg savner Reveenka, jeg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Hahahaha, klar til å susse du;-) Ja du, tenk Reven da, med 4 som skal begynne å susse rett etter hverandre:-) Hohohoho!!!
minou Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 jeg husker at jeg og en venninne engang på barneskolen satt og talte opp alle kjærestene vi hadde og kom til at vi hadde tretten hver. Det var visst en slags konkurranse, og de fleste var fiktive. Dvs: Alle var fiktive, vi hadde jo ingen kjærester. Men i tillegg fantes en del av dem ikke i det hele tatt! det var liksom "også han som bor i moss, som ikke du kjenner...." Lite visste vi hvor strevsomt det kan være å ha bare EN kjæreste:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Fniiis:-) Ja det er godt vi ikke vet alt vi skal gjennom;-D
Ronja65 Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 He he... husker når T i barnehagen til den nest minste som nå er tolv, fortalte meg at han og E skulle gifte seg....:-))) ja det var tider det...:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Sukk.......og tenk da, noen finner hverandre jo i barnehagen og det varer livet ut:-)
Ronja65 Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Hee hee fast jeg er lit gla jeg ikke møtte min kjæreste i barnehagen...(vell, selv så var jeg hjemme med mamme til jeg startet førskolen men allikevel:-). Da hadde jeg jo alltid lurt på om gresset er grønnere på andre siden eller????:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Mest sannsynlig:-) Jeg er også glad jeg fikk kysse noen frosker underveis;-D Og det artige er at jeg har kontakt med gamle "kavalerer" fra barnehagen jeg gikk i ennå:-) Det er koselig!
Ronja65 Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 He he he he.... Kjenner en av de froskene.... Godt du ikke fallt for han...!:-)))))))))))..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Hahahahahaha, det var artig med kyssingen da;-D Og gullsprayen! Fniiiiis!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå