moden mamma Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Ene jenta vår har ikke akkurat søvnproblem men sover, foruten den første økta om kveld/natt stort sett bare i 45 min intervaller. Har ingen smerter eller noe sånt - men må få litt pupp for å roe seg. Dette gjelder både dag og natt. Tenkte det kanskje kunne være verdt prøve litt akupunktur - da jeg har masse positiv erfaring med det som behandlingsform, samt jeg har en dyktig aktupunktur-dame.. Torsdag tok vi første behandling hos Vibeke på Klinikk Fjeld. Jenta fikk 4 nåler, 3 i hodet og en i hånda. Ga ikke fra seg et lite klynk en gang da hun satt de! (jenta er 4,5 mnd) Lå med nålene i 5 min. Fikk også med meg noen homøpat-medisin, tror det var Kalsium med noe til.. Hun sovna nesten før jeg var ute av døra og var en helt annen jente resten av dagen, og natta... og dagen i dag! Helt ufattelig at bare en behandling skal hjelpe så mye! Skal ha 3 behandlinger, neste på mandag og så en gang til i slutten av uka. Dette var virkelig verdt penga og turen! Anbefales...
moden mamma Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2008 Glemte kommentere overskriften "Koffeinpuls"... Det var det Vibeke kalte pulsen til denne jenta.. Det er IKKE pga mitt inntak av svart, deilig drikke - men noe hun "skaper" selv. Raser liksom litt i vei..
phantomet Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Kanskje jeg seriøst skal vurdere dette for guttene våre? De ligger nemlig bare på lading, og største T er så "redd" for å gå glipp av noe, så "lader" han med øynene åpne...
moden mamma Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 *hehe* - synest jeg ser han... Denne M'en har fått en helt annen ro i kroppen. Da hun sovna i vogna etter behandling lå hendene over hodet med håndflatene åpne opp.. Altså - total relax. For første gang i dag kunne jeg gi den andre M'en mat først (mot normalt) da "store" M lå og koste seg på gulvet.. T.o.m mannen min er overbevist om at det hjelper! Hun sov 2,5 t sammenhengende ettermiddagskvil både i dag og går - fantastisk! Synest def det er verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå