Gå til innhold

"Koffeinpuls"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ene jenta vår har ikke akkurat søvnproblem men sover, foruten den første økta om kveld/natt stort sett bare i 45 min intervaller. Har ingen smerter eller noe sånt - men må få litt pupp for å roe seg. Dette gjelder både dag og natt.

Tenkte det kanskje kunne være verdt prøve litt akupunktur - da jeg har masse positiv erfaring med det som behandlingsform, samt jeg har en dyktig aktupunktur-dame..

Torsdag tok vi første behandling hos Vibeke på Klinikk Fjeld. Jenta fikk 4 nåler, 3 i hodet og en i hånda. Ga ikke fra seg et lite klynk en gang da hun satt de! (jenta er 4,5 mnd) Lå med nålene i 5 min. Fikk også med meg noen homøpat-medisin, tror det var Kalsium med noe til.. Hun sovna nesten før jeg var ute av døra og var en helt annen jente resten av dagen, og natta... og dagen i dag!

Helt ufattelig at bare en behandling skal hjelpe så mye! Skal ha 3 behandlinger, neste på mandag og så en gang til i slutten av uka.

Dette var virkelig verdt penga og turen! Anbefales...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte kommentere overskriften "Koffeinpuls"... Det var det Vibeke kalte pulsen til denne jenta.. Det er IKKE pga mitt inntak av svart, deilig drikke - men noe hun "skaper" selv. Raser liksom litt i vei..

Skrevet

Kanskje jeg seriøst skal vurdere dette for guttene våre?

De ligger nemlig bare på lading, og største T er så "redd" for å gå glipp av noe, så "lader" han med øynene åpne...

Skrevet

*hehe* - synest jeg ser han... Denne M'en har fått en helt annen ro i kroppen. Da hun sovna i vogna etter behandling lå hendene over hodet med håndflatene åpne opp.. Altså - total relax.

For første gang i dag kunne jeg gi den andre M'en mat først (mot normalt) da "store" M lå og koste seg på gulvet..

T.o.m mannen min er overbevist om at det hjelper! Hun sov 2,5 t sammenhengende ettermiddagskvil både i dag og går - fantastisk!

Synest def det er verdt et forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...