Gå til innhold

Kosekveld med snuppa :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er vi jentene hjemme alene. Karopappa er på dartsturnering som begynte i går kveld og vi nyter freden, he he...

 

Vi har hatt pizzaverksted og laget minipizzaer som ble spist foran TVen (fysjom, he he). De ble skikkelig gode, Karosnuppa er helt rå med den lille kjevla si! Men det vet jeg jo fra pepperkakebakinga, da... Etterpå hadde vi en lang kose- og lesestund i dobbeltsenga. Vi leste om Karsten og Petra først og så om den lille julenissen. Stakkars, han er så liten at han ikke får være med de andre når julegavene skal deles ut. Snufs... Det beste er når Karosnuppa skal lese for meg etterpå. Da gjenforteller hun hele boka etter beste evne og legger på litt for kjente, he he...

 

Hun sovna i senga vår og jeg måtte bare ligge litt og snuse en stund etter hun hadde sovnet. Hun vokser så fort og er plutselig blitt så stor... sukk!

 

Etter en kraftig opprydding på kjøkkenet (det tok sin tid) og rundt, over og omkring vaskemaskinen, har jeg endelig satt meg ned. Deilig med fredagskveld og høstvær. Stearinlys er tent og potetgullet er hentet i skapet. Kooooooselig!! I morgen skal vi la pappaen sove lenge og ta oss en tur til frisøren. Kanskje det blir litt pizza til frokost?

 

Ha en veldig god helg, jenter! Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sukk.........de vokser så fort så fort disse vakringene våre:-)

 

Og plutselig en dag står de til konfirmasjon!

 

Deilig med sånne kosestunder hvor tiden står litt stille og man kan være her og nå. Fullt fokus på fortellinger og snusing.........det er jammen det beste som finnes:-)

 

Pizza til frokost høres ut som en plan!

 

God helg til dere også:-)

 

Klem klem klem

Skrevet

Jeg kom i slik goooood høststemning jeg nå! Så trivelig med slike dager med småtassene!

Mine er stort sett i kranglehumør, så uannsett hvor mye "kos" man skal lage... så er noen gretne;=) Ikke greit å gjøre alle til lags!

Skrevet

Mmmmmmmmm deilig med sånne dager:-)

Og deilig så lenge de vil være sammen med oss, å kose.

 

Storebror gikk ut for å leke kl. 11 i dag og kom ikke tilbake før kl. 17:30

Men sånn er det med store gutter:-))

 

Knerten derimot vil kose hele døgnet:-))

Pizza og så et frisørbesøk er ikke det verste man gjør vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...