Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, ingen av de:) Og ingen jeg kjenner sine sønner heter det heller.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ikke mine, men kjenner en som heter det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 "Gubben Noah beit i toa så det gjorde vondt ---", tralala, hi-hi!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 hehe, nei, men vet om mange som har kalt gutten sin det nå
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Ja min lille prins heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå