Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hva er kreteriene for at legen skal skrkive ut slankepiller?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Bmi over 30 eller 28. Men på 28 da må det være fare arvelige sykdommer som høyt bt. f. eks. Ellers har jeg forstått at det kommer veldig an på legen. Noen leger er strenge, noen vil ikke skrive dette ut egentlig. For er visst mange leger som har noe særlig kjennskap til dette preparatet..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Ok, så hvis man har en BMI på over 30, så er det bare til å gå til fastlegen og si at en vil ha dem? Tar man fort av?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, egentlig. Da skal man få dem. Om det ikke er annet i din helsetilstand som tilsier noe annet.. Ang. virkning.. Det er en tråd litt lengere ned på denne siden, eller side nr. 2 som er om akkurat om virkningen av reductil.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg bare sa til legen at jeg ville ha slankepiller (Har bmi på over 30). Da nevnte han to stk og sa litt om de. Da valgte jeg Reductil. Jeg kan desverre ikke si noe om virkning enda, for begynnte på de igår. Men jeg håper da at de virker:) Jeg har ett stort problem og det er at jeg er VELDIG avhengig av cola. Men idag så har det ikke smakt noe godt. Vet ikke om det er pillene eller at jeg begynner å bli forkjøla eller noe. Tiden får vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå