Gå til innhold

fy faan..han sparka til katten min...


Anbefalte innlegg

Skrevet

ja,samboer'n min gjorde faktisk det i sted. ble sur på meg og da han skulle gå å legge seg pga dette, sparka han til katten min, så han gjemte seg under et bord og mjaua og mjaua...

da ba jeg sambo om å finne seg annet sted å bo. det er sjukt å la sinnet gå utover et dyr!!

hadde dere funnet dere i det????

 

 

han har ikke gjort det før og kommer nok ikke til å gjøre det igjen, men ja vet ikke om jeg kan tilgi det jeg.

fy faan så sint jeg ble..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark han tilbake mens han slasker i sofaen og ser på tv;)

Skrevet

Jepp, enig. Spark han tilbake!

Skrevet

Totalt uakseptabel atferd av samboeren din! Gjør det med all ønsket tydelighet klart for ham.

 

Og gi katten mye kos og trøst!

Skrevet

Det hadde jeg ikke godtatt nei! Men det betyr ikke at jeg hadde kastet han på dør alikevel, men få svi en god stund framover skulle han gjort.

Skrevet

Sykt, hadde vært en ting om katten hadde bitt han i foten å han hadde sparket den vekk.

Men å sparke den pga irretasjon over deg er uakseptabelt, er jo som han skulle slått barnet ditt for han var sint på deg..

Katter er stakkar uskyldigge vesen di..

Skrevet

Åååh! Som han skulle få gjort opp for seg! Overfor katten selvfølgelig. Mye kosing og spesialmat fra dyrlegen, inn og ut om natta- gjerne flere ganger hver natt. Den katten skulle hatt det som en konge i mange måneder etter å ha blitt utsatt for noe sånt.

Jeg hadde vært troende til å få fyren til å legge seg i garasjen en ukes tid, mens pus lå på hans plass i senga...

Ikke at det hadde hadde vært noe fare for at kjærstings hadde gjort noe sånt, han puser sånn med kattene at en skulle nesten tro det var barna hans. Går og henter barnepus når vi skal legge oss, sånn at ikke hun skal sove alene... Her er vi like loony begge to hva gjelder pelsbarna : )

Skrevet

Fy f...! begynner nesten å grine jeg, takler ikke at noen plager dyr, hverken på den ene eller den andre måten. Det var utrolig stygt gjort! Stakkar pusen. Har selv pus jeg, en kosete sådan, vi har vært sammen i 10 år:-)

Skrevet

Bra det ikke var musa di, det hadde vært mye verre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...