Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Prater dere av og til i søvne?? Hehehe.. Merkelig spm. Men må jo bare ærlig talten innrømme at jeg selv har det med og drømme om andre en min mann.. Og jeg får jo dårlig samvittighet.. Og blir nesten redd.. For greia er den at jeg tidvis.., spesielt om jeg er sliten har hatt perioder hvor jeg har pratet mye i søvne.. Og det er ikke alltid sånn prat man ikke skjønner.. men man hører visst klart og tydelig hva jeg sier.. Så min største skrekk er jo at jeg skal prate i søvne under disse drømmene.. Det er jo sjelden at det er noe farlig som skjer i drømmene.. Men at jeg f.eks roper på en annens gutt navn i søvne... Da tror jeg at mannen hadde begynt og lure.. hehe.. ?=
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Det vet jeg jo... Men at man ikke kan styre drømmene, gjør jo ikke automatisk at man ikke blir redd for og prate i søvne om man har tendens til det!!
Lillemus&mamma'n Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, Blekkis, da tror jeg at jeg hadde blitt passe fortvila også! Det har hendt at jeg har drømt om eks'en min også, men det har aldri vært særlig romantiske drømmer. Vet jo at jeg er veldig ferdig med han, men er redd mannen min ville blitt litt sur/lei seg om jeg hadde sagt et annet navn i søvne... Vet at jeg har sagt navnet til broren min i søvne noen ganger, men det er jo noe annet, og dessuten døde broren min da jeg var 16, så mannen vet at jeg alltid synes det er hyggelig når jeg har drømt om han.
Mia29 Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Joda, jeg prater i søvne. (...og drømmer om exer og andre menn.) Stort sett så er det ikke så lett å få noen sammen heng ut av det jeg drømmer. Men jeg pleier som regel å fortelle mannen min det en gang i mellom. At jeg har drømt om andre. Det jeg har litt flaks med er at drømmene som regel slutter med at jeg på ett eller annet vis velger mannen min. Så derfor er det på sett og vis litt mer harmløst å fortelle ham det. Men som en annen sa her, vi styrer jo ikke drømmene våre. Og for alt vi vet har kanskje mennene våre heftige drømmer om andre damer også. Hvis du skulle si noe høyt i søvne så er det bare å håpe at mannen/kjæresten din skjønner at han ikke har noe å bekymre seg for. Det er jo han du har valgt, og han du snart skal ha barn med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå