flypapir Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg starter i permisjon nå i desember og har perm frem til september. Jobbengasjementet mitt går ut 1.august, så har ingen jobb å gå tilbake til etter perm (noe som er helt ok da jeg uansett skal ha lenger, ulønnet perm). Men, jeg lurer på om det er noe poeng for meg å ta ut ferie i permisjonstiden, mens jeg fremdeles har denne jobben....? Eller er det like greit å gjøre seg ferdig med permisjonen og droppe ferien neste år? Sikkert et logisk svar på dette, jeg kommer bare ikke på det akkurat nå...
Pappalille Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Om du har opparbeidet deg rett til feriepenger, så får du jo utbetalt det uansett om du tar ferie eller ikke, da kan det være greit med ferie, siden de ukene du tar ferie legges til permisjonstiden. Fem uker ferie midt i perm.tiden, blir da altså fem uker lagt til "på slutten" av permisjonen din. Skrekk, det ble mange "ferier" i det innlegget gitt ^^
flypapir Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Okay, så dersom jeg ikke tar ut ferie vil jeg få feriepenger i tillegg til permisjonspengene?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå