venternr3:) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Da kommer jeg inn her til dere.. Har tatt noen tester denne uken etter å ha følt på meg at jeg var gravid.. billigtestetene viste svake streker, first signal i går viste sterkere strek, og cb digital lyste gravid mot meg idag.. er så glad.. dette er 3 graviditeten min, men jeg klarer liksom ikke helt å slippe gelden ut for jeg har ikke mye til symptomer.. er litt trett men ikke mer enn det.. hadde ikke mye de andre gangene heller men uff jeg skulle gjerne følt det litt mer på meg.. flere som har lite eller ingen tegn.. nå er jeg ikke mer enn 4 uker heller da men syntes så mange kjenner det så tidlig og har så mange tegn?
Ayka 09+13+14 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer så mye! Jeg kjente ikke så veldig mye så tidlig...litt trøtt og oppblåst,ellers var alt som normalt
Nina_K Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 hei:) jeg er 7 uker på vei å er dårlig og kjempetrøtt og sliten hele tiden,men søsteren min er en mnd lengre på vei enn meg,og hun har nesten ikke hatt noen symptomer,bare litt trøtt...!! så det varierer jo ganske mye!!
Fraulein Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har akkurat funnet ut at jeg venter nummer tre akkurat som deg(fant det ut i dag faktisk). Er litt trøttere enn vanlig, det er det hele. Det som derimot fikk meg til å ane "ugler i mosen" var den plutselige lysten på mat som ikke er anbefalt gravide....var slik de første to gangene også, spekemat og myke oster f.eks. fantastisk... må nok oppdatere meg på hva som kan spises og hva som er absolutt forbudt. Godt sylteagurk og rødbeter ikke er farlig.....
Hb31 Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulere så masse:)) e 12 uke på vei,ha vært veldi trøtt..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! gratulerer med graviditeten:) jeg venter også nr tre, er 9 uker på vei. Jeg var kvalm fra tidlig av, fra før jeg testet, men var 5 uker før jeg testet da, hadde helt "gemt" at jeg kunne være gravid. Kvalmen ble verre og verre, og begynte å stagnere litt i uke 7 ca, er kvalm av og på enda, men ikke like intenst, selv om det fremdeles er plagsomt! Er ubeskrivelig trøtt, sovner opp til flere ganger dagen, dupper av hele tiden, på det verste klarte jeg nesten ikke kjøre bil, holdt på å sovne bak rattet. Mannen har vert sjåfør i det siste for å si det sånn. Ellers er jeg lat og daff. Helt tiltaksløs og apatisk nesten, kan sitte i timesvis å gjøre ingenting, vert sånn i ukesvis, helt energiløs. Har lagt på meg mer enn jeg vil desverre, har jo ikke rørt på skrotten i det heletatt nesten Men synes det holder på å snu seg litt nå, at energien kanskje kommer sigendes sakte til bake.. håper det! lykke til videre i svangerskapet
3 prins på vei Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer med spiren:) Begynner på uke 7 i morgen, og venter nr 3 som deg. Har ingen symptomer, bare ømme bryst. Når har du termin? Jeg har 25.juni:)
venternr3:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2008 Hei og gratulere masse med graviditeten:)) Jeg er ikke mer enn i uke 5 enda, testet tidlig på grunn av jeg gir cytostatika på jobben.. LItt usikker på termin for jeg har lange sykluser og litt usikker på når EL var.. men en plass mellom 29 juni og 6 juli er det nok.. Jeg føler meg ganske trett men har jernlager på bunn også så kan være det som gjør det.. Ømme bryst har jeg heller ikke..he he Jeg har to jenter fra før på 5 og 20 mnd.. Skal bli stas med en til.. gleder oss masse.. bare håper alt går som planlagt...
mami78 Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer!Vi er da mange som venter på nr.3.Koslig! Jeg har heller ikke så mange symptomer, men ømme bryster. Er i uke5
venternr3:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2008 Ja vi er riktig mange.. kjempe koselig.. Godt å høre at det er flere flergangsfødende som ikke har så mange symptomer.. Det hjelper på det..
Mamma med to søte små Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så masse!! Fikk positiv test i går jeg, i dag har jeg vært på innvendig ul å "sett" den lille spiren. Eller dvs vi såg en svart prikk. Nærmer meg 5 uker, så såg ikke så mye. Men skal tilbake om 2 uker, å da ville vi ser mer. Gleder meg til det. Har vært småkvalm hele helgen å i dag har bekkenløsningen satt inn for fult... Veldig tidlig, håper ikke jeg må sykemelde meg ennå. Lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå