Tommage♀♂ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har begynt å tenke på det ja, og prøver i blandt å få tatt et blinkskudd. Lager dem selv i redigeringsprogram, men har fått ny laptop og sambo har lagt inn feil program, så jeg har ikke begynt å lage utkast enda akuratt. Tar det nok i november=)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Har bestilt kort, men bruker ikke julebilde. Bare vanlige utebilder. Kortet ligger på www.smurfene.blogspot.com
*Timulia* Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil ha et med hele familien på jeg! Sender jo til mange som man ser sjelden eller aldri, og da syns hvertfall jeg det må være koselig å se bilde av meg og pappan og? Hvertfall savner jeg det ofte, lurer på hvordan mine gamle venner ser ut nå, unga har jeg jo kanskje aldri møtt.....
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 her sender vi inn til japan photo.. 10 kort 30 kroner. suverent tar vi et søtt bilde av snuppen i noe julegreier og sender inn.. enkelt og greit.. passer meg utmerket
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Takk for denne tråden:) Minnet meg på at jeg må bestille time hos fotografen ganske kjapt hehehe
gravid igjen :) Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 storebror og lillebror : veeeldig koselig julekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå