Gå til innhold

Dette kommer jeg aldri til å fortelle sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av oss drikker kaffe, så trakteren har stått der i årevis og bare blitt brukt til gjester. Så begynte jeg å bruke den til vannkoker.

For noen uker siden skulle jeg lage kakao til frokost, og fikk en genial idé om å koke melken i trakteren, og bare ha o'boy i etterpå.

Ææææææææææææææææææ!

La meg si det slik, at melken svidde seg ganske godt fast, og trakteren stoppet ganske kjapt. Den virket ikke på lenge, selv om jeg kjørte gjennom den med vann flere ganger. Luktet svidd i hele huset, og kom masse svidde partikler i kanna, før den stoppet halveis.

Sambo forstod ingenting, og jeg "skjønte heller ikke no'".

Nå funker den endelig, men det lukter godt svidd enda, og det hender jeg får svidd melk i vannet enda.

Dette må dere ikke fortelle til noen altså!

Hvilke teite hemmeligheter har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, fikk meg en god latter her =)) Merkelig at han ikke har skjønt noe egentlig. Plutselig komme svidd melk fra kaffetrakteren =))

Kommer ikke på noen akkurat nå, men vet at det er diverse jeg har gjort av lignende ting...

Skrevet

Iom at gubben innimellom sniker seg innpå her ville det ikke være taktisk lurt å fortelle dere det =P

Skrevet

Hadde virkelig IKKE lyst på spagetti til middag, noe samboer hadde... Og han sa at vi hadde det i skapet, så da slapp vi å kjøpe.

Jeg kom hjem først og kastet alt i doen (kunne jo ikke kastet det i søpla, for da hadde han jo sett det).

Meeeeen, ikke lurt med spagetti i doen, det ville jo ikke ned :-S Bare svulmet opp og tettet igjen hele greia.

Jeg holdt på en time med å pelle opp og dytte ned før doen ble normal igjen.......

Kunne jo bare tatt meg litt da, for syns skyld, hehe...

Noen år siden dette altså ;o)

Skrevet

Hehe, nesten værre enn å koke pølser i vannkoker

Skrevet

HAHAHA, spagetti i do! Der fikk jeg meg et høylydt latterutbrudd hvertall=D

Skrevet

Ha ha ha, dagens morsomte!! Synes jeg ser deg kokkelere for å lage kakao!

Er kanskje en grunn til at det heter K A F F E T R A K T E R ;o)

Det enkleste for deg, er nok å ta en kopp med melk + o`boy og varm 1 min. i mikro`n :o)

Skrevet

HA HA HA. Kondis og tommage dere er rare. hahaha

Skrevet

ler av dere=) hehe....

jeg har ingen hemmeligheter, men sambo skulle være snill mot meg en dag jeg skulle såve litt lenge... han skulle sette på oppvaskmaskina (har vel så å si aldri gjort det før)

vi var tom for pulver, så han sprutet inni salo liksågodt:)

å må ikke tro han leste på flaska "en dråpe er nok" altså, neida det var halve flaska inni der.

han ville jo bare være snill å spare meg for oppvasken, å han ville vel at det skulle bli skikkelig reint=)

du kan jo tenke deg til hvordan det så ut på kjøkken og stue etterpå... VI KUNNE HATT SKUMPARTY I HEIMEN=)

Skrevet

Ho, hooo...den var god!!!

Jeg er ansvarlig for å ha knust et Sola reklame fat fra 50 tallet med støvsugeren, men lot min 1,5 åring ta støten:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...