Tusse1973 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Da jeg har tjent meg opp rett til fødselspenger og redusert OS, lurer jeg på... Jeg har termin 3. november. Blir ikke fødselspengene utbetalt før den 25. ETTER at jeg har født?? Jeg har kun redusert OS (5000 kr/mnd, men det blir 3200 kr når skatt er betalt). OS fikk jeg utbetalt den 20.oktober. Men dette skal rekke til den 20. ende i neste mnd da? Det er jo ikke nok til hverken leie eller billån det da... knapt til mat. :S
frklillemor Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 kan jeg spørre deg hva du ca får utbetalt i måneden av permisjonspenger(fødselspenger) siden du får redusert os til 5000?? jeg har også søkt om os og lurer sånn på hva jeg vill få, så da tenkte jeg høre med deg hva du ca får av permisjonspenger i måneden? hilsener fra meg p.s beklager at jeg ikke får svart deg på det du lurer på.
Tusse1973 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har det siste året fått utbetalt netto 12050 kr (16000 ett eller annet brutto). Den siste måneden fikk jeg utbetalt 15000 netto (steg i lønn grunnet et annet vikariat). Dermed får jeg foreldrepenger/fødselspenger, men veeeeldig redusert OS. 5000 kr får jeg jo i OS nå, men så kommer skatten, og da har jeg bare 3000 igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå