Gå til innhold

Ikke hatt mens på 78 dager, men bare negative graviditetstester!! Frustrerende!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på pillen i april, og har hatt relativt regelmessige mens siden de (vel å merke på noe lengre sykluser, ca 34-36 dager, men likevel regelmessige..) Nå har jeg ikke hatt mensen siden 7.august!!!

Har tatt en mengde tester, men alle negative. Var til legen for 2 uker siden, han tok en gyn.undersøkelse, men jeg fikk svaret: "ikke gravid. Mensen kommer nok snart...." Men jeg venter FORTSATT!!

Hatt endel menslignende smerter, spes høyre side, men smertene er ikke like de jeg vanligvis har... Og de har kommet og gått i 1 måned nå!

Vi ønsker veldig å bli gravide, men ikke så lett å finne ut av når er eggløsning når ingenting skjer?!!! Noen som har opplevd det samme??

Andre grunner til at mensen ikke kommer??

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig kjedelig! Jeg føler veldig med deg, har ikke hatt mensen på 33 dager og kan veldig lett tenke meg hvordan det hadde vært å gått så mange dager som du uten å teste positivt!!

Lykke til!

Skrevet

Kanskje du ikke har eggløsninger? Kjøp eggløsningstester, eller få hjelp av legen til dette. Hvis du ikke har eggløsning blir du jo heller ikke gravid. Tok du UL av eggstokker for å sjekke om du hadde cyster?

En venninne av meg hadde ikke eggløsninger og fikk en hormonkur. Da ordnet ting seg heldigvis!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...