FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Valpen er blitt veldig flink til å holde seg å gå på do ute, men noen ganger hender det jo at hun går inne. Og det er alltid på samme plass. Er det noe jeg kan vaske med der som gjør at hun ikke tisser der mer? føler det lukter tiss overalt nå jeg :S Hver gang jeg tørker opp, tar jeg alltid Jif Kjøkken spray på ,men ørk, blir jo halvveis klissete jo..
BEA-77 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det er kjempeviktig å få det helt rent der uhellet har vært, ellers vil de fleste fortsette å gjøre det på samme stedet. Dersom det er på laminat, fliser eller lignende kan du vel bruke grønnsåpe med lukt, evt noe salmiakkvann? På parkett vet jeg ikke hva som anbefales.
Korse76♥ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Må ikke bruke salmiakk, da dette likner på lukta til urin og kan forsterket troen på at det er do-plass. Jeg kjøpte Get Off- på en dyrebutikk som fjernet lukta av urinen, ellers kan du sikkert bruke noe som lukter sitron.
BEA-77 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ok, visste ikke d m salmiakk. Noe med sitron er sikkert lurt. Hunden vår rygger unna alt som lukter av sitrus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå