kattpus_Med ny spire Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe Simo vogn, da jeg synes den ser stor ut i baggen ++ Har ikke vært rundt å tittet, da jeg ikke er lengre enn straks 19 uker, og vil vente en stund til med å kjøpe. Tenkte på at 08 modellene, de blir jo billigere i 09. Noen som vet ca når butikker kjører tilbud på 08 modellene???
blå+? Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 er ikke sikker, men de fleste butikker har vel januarsalg, så da har ihvertfall jeg tenkt å se meg rundt etter vogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå