AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hva skjera..? Jeg er snart 5 uker på vei og har kjøpt sjokolade som jeg alltid gjør, men får meg ikke til å ta en bit en gang.. Forrige svangerskap kan jeg ikke huske påvirket min sjokoladeavhengighet.. Hmm..Jaja får nesten ikke håpe det bare er en fase, for da kommer jeg jo til å bli super sunn! hehe. Men samtidig er jeg bråsulten og så blir jeg bråmett for så å bli bråsulten igjen rett etterpå..og så er det en liten kvalmebølge.. Snodige symptomer så tidlig.. Hvordan er det med matlysten til dere andre nygravide?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe! Jeg har som forrige gang alltid lyst på frukt, selv om jeg ikke er spes langt... Er bare 5+5 i dag. Ellers med matlysten sliter jeg litt.. Har litt problemer med å finne noe godt å spise...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Frukt, ja. Der sa du det! Det var det jeg fyste på..men vi har bare noen bananer her nå og jeg vil ha noe friskere..eple,mango el.. Får handle litt sunt i morgen.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Hei Jeg er nå 8 uker på vei, og har det akkurat som deg, og da mener jeg akkurat likt! Veldig rart å ikke har lyst på sjokolade :-) Og må spise hele tiden for ikke å bli kvalm, men blir veldig for mett.
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er 5 uker i morgen, og er helt lik. Får ikke ned en bit sjokolade! Også jeg som vanligvis ikke går en eneste dag uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå