Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg hadde på feelingen at minismurfen skulle komme i dag:-) Spent på om jeg får/fikk rett!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 neeeheheiii buhuuu hun er fortsatt på innsiden... Sitter her å har så vondt i høna atte fy, hun borer seg nedover hehe..
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Åh huff, stakkars deg:-s Enten bør hun være j****g kjapp, eller så bør hun ta turen ut i løpet av helgen. Det sier jeg!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe er fortsatt noen timer til dagen er omme så fødselen kan hvertfall starte i kveld da (håpe og drømme) :)
Monajenten Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal krysse fingrene for deg!!! :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Ja gjør det a skulle gjerne hatt henne ut iløpetav natten eller morgendagen. Hadde vært så praktisk siden svigers skal kose seg med tuppa i morgen hehe..
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 unnskyld altså. men nå måtte jeg blande meg litt! men mami- kjenner du noe tegn på at det skal skje i natt da.. blir spent jeg.. hehe
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Har hatt masse tegn på at ting skal skje lenge nå så jeg orker ikke å håpe lenger hehe Har masse masrier hver dag og nedpress så det holder, men ingen baby enda *sukk*
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 ja det har jeg jo egentlig fått med meg;) bare tenkte på om de maseriene har tatt seg opp noe.... håper det skjer snart da... hilsen meg som gikk med nedpress i 15uker +++++++ det er veldig deilig når babyen kommer ut og du slipper det mer!!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Neida, de bare lurer meg hver kveld kommer regelmessig og gir seg ikke uansett hva jeg gjør, men så plutselig etter et par-tre timer så stopper de like plutselig som de kom *sukk* H er sjeleglad da hehe, har ikke blitt så mye på han på flere mnd
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 haha, han må jo "lide" litt han også, så mye som du har hvert igjennom for denne babyen:) haha nei nå ble jeg usikker, mente du kanskje at det ble mye på han nå for å få fart på sakene? (vankelig å tolke noen ganger når man ikke hører hvordan dte blir sagt:) hehe)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 ja selvsagt var det det du mente. hadde jo ikke hvert så mye å være sjele gald for eller. litt blondi der ja. huff, skylder på at jeg er gravid jeg- går det?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe mente at det ble mye på han nå for å få fart i sakene ja (ikke at det ser ut til å hjelpe noe særlig)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Måtte bare snoke i tråden, jeg skjønte godt hva du mente, tihi. Vi forsøkte iherdig med førstemann, men så ikke ut til å hjelpe litt.. Uansett, "var verdt forsøkene, da!" var mannens konklusjon.. :-P
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 hihi. skal krysse fingrene for at det skjer noe snart hvertfall:) men vet du hva som fikk fortgang på meg-det kom jeg på nå- siste tipset fra meg:) men jeg drev med det der tullet- som var vondt og hadde kommet annen hvert minutt i 12timer- så sendte jordmor meg til føden på sjekk ( de gjorde så vondt at hun så det påmeg, men jeg skjønte jo senre at de var langt i fra rie vondt). og 20 min etter at jordmor på føden hadde sjekket om dte var noen åpning- så startet det. så dere får ta en tlf ti føden og si at du tror noe er på gang og at det har holdt p så og så lenge ( kanskje legge på litt) også kanskje du får komme inn på undersøkelse:) jeg er sikker på at det var den undersøkelsen som satte fart på riene altså.
Fraggelhysa! Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ei venninne som er jordmor og hun støtter teorien om at sengekos kan sette fart i sakene. Problemet er at skal man opp i en dose som faktisk virker må man gjøre det 15 GANGER (!) Og hvem orker det? Uansett mami, lykke til, hun kommer iallefall ut til slutt.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe jo takk Nei søren heller, tror ikke jeg orker å dra bort på sykehuset for ingenting altså. Drar heller med meg H en tur i sengen hehe
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 15 GANGER?? Dæven,, best å ikke la samboeren min se denne tråden hehe, tror neppe jeg er klar for et sånt maraton altså!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 hehe, dte skjønner jeg. ta han med deg en tur eller 15!!! som jeg ser en skrev over her;) lykke til da.krysser fingrene for helgen! jeg må legge meg før jeg spyr jeg nå natta
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 15 er jo ikke et så halvgæ'rn tall (?!), men jeg mener; innenfor hvor mange minutter?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå