Gå til innhold

Mami, har du født??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde på feelingen at minismurfen skulle komme i dag:-) Spent på om jeg får/fikk rett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeeheheiii buhuuu :( hun er fortsatt på innsiden...

Sitter her å har så vondt i høna atte fy, hun borer seg nedover hehe..

Skrevet

Åh huff, stakkars deg:-s

Enten bør hun være j****g kjapp, eller så bør hun ta turen ut i løpet av helgen. Det sier jeg!

Skrevet

Hehe er fortsatt noen timer til dagen er omme så fødselen kan hvertfall starte i kveld da (håpe og drømme) :) :)

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for deg!!! :-)

Skrevet

Ja gjør det a ;) skulle gjerne hatt henne ut iløpetav natten eller morgendagen. Hadde vært så praktisk siden svigers skal kose seg med tuppa i morgen hehe..

Skrevet

unnskyld altså. men nå måtte jeg blande meg litt!

men mami- kjenner du noe tegn på at det skal skje i natt da..

blir spent jeg.. hehe

Skrevet

Har hatt masse tegn på at ting skal skje lenge nå så jeg orker ikke å håpe lenger hehe :)

Har masse masrier hver dag og nedpress så det holder, men ingen baby enda *sukk*

Skrevet

ja det har jeg jo egentlig fått med meg;) bare tenkte på om de maseriene har tatt seg opp noe....

håper det skjer snart da...

hilsen meg som gikk med nedpress i 15uker +++++++ ;) det er veldig deilig når babyen kommer ut og du slipper det mer!!!

Skrevet

Neida, de bare lurer meg hver kveld :) kommer regelmessig og gir seg ikke uansett hva jeg gjør, men så plutselig etter et par-tre timer så stopper de like plutselig som de kom *sukk*

H er sjeleglad da hehe, har ikke blitt så mye på han på flere mnd ;)

Skrevet

haha, han må jo "lide" litt han også, så mye som du har hvert igjennom for denne babyen:) haha

nei nå ble jeg usikker, mente du kanskje at det ble mye på han nå for å få fart på sakene? ;)

(vankelig å tolke noen ganger når man ikke hører hvordan dte blir sagt:) hehe)

Skrevet

ja selvsagt var det det du mente. hadde jo ikke hvert så mye å være sjele gald for eller. litt blondi der ja. huff, skylder på at jeg er gravid jeg- går det?

Skrevet

Hehe mente at det ble mye på han nå for å få fart i sakene ja (ikke at det ser ut til å hjelpe noe særlig) ;)

Skrevet

Måtte bare snoke i tråden, jeg skjønte godt hva du mente, tihi. Vi forsøkte iherdig med førstemann, men så ikke ut til å hjelpe litt.. Uansett, "var verdt forsøkene, da!" var mannens konklusjon.. :-P

Skrevet

hihi. skal krysse fingrene for at det skjer noe snart hvertfall:)

men vet du hva som fikk fortgang på meg-det kom jeg på nå- siste tipset fra meg:)

men jeg drev med det der tullet- som var vondt og hadde kommet annen hvert minutt i 12timer- så sendte jordmor meg til føden på sjekk ( de gjorde så vondt at hun så det påmeg, men jeg skjønte jo senre at de var langt i fra rie vondt). og 20 min etter at jordmor på føden hadde sjekket om dte var noen åpning- så startet det.

så dere får ta en tlf ti føden og si at du tror noe er på gang og at det har holdt p så og så lenge ( kanskje legge på litt) også kanskje du får komme inn på undersøkelse:)

jeg er sikker på at det var den undersøkelsen som satte fart på riene altså.

Skrevet

Jeg har ei venninne som er jordmor og hun støtter teorien om at sengekos kan sette fart i sakene. Problemet er at skal man opp i en dose som faktisk virker må man gjøre det 15 GANGER (!) Og hvem orker det?

Uansett mami, lykke til, hun kommer iallefall ut til slutt.

Skrevet

Hehe jo takk :)

Nei søren heller, tror ikke jeg orker å dra bort på sykehuset for ingenting altså. Drar heller med meg H en tur i sengen hehe :)

Skrevet

15 GANGER?? Dæven,, best å ikke la samboeren min se denne tråden hehe, tror neppe jeg er klar for et sånt maraton altså!

Skrevet

hehe, dte skjønner jeg. ta han med deg en tur eller 15!!! som jeg ser en skrev over her;)

lykke til da.krysser fingrene for helgen! jeg må legge meg før jeg spyr jeg nå:(

natta

Skrevet

15 er jo ikke et så halvgæ'rn tall (?!), men jeg mener; innenfor hvor mange minutter?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...