Gå til innhold

Noen som har hund her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen min har fått seg hund, den er ikke så gammel men hun BARE kjefter på den, det kan vel ikke være bra? Hu SKRIKER og HYLER så vi som bor ved siden av hører henne godt, skulle tro hun var inne hos oss. Hører "FYFYFYFY" og "GÅ OG LEGG DEG" mange mange ganger om dagen. Grunnen til at j spør er fordi j ikke har peiling på hund, men jeg syntes synd på bikkja. Lille hundevalpen og så får den bare kjeft??? Jeg hadde ikke reagert om hun snakket til bikkja, men hun virkelig hylskriker til den. Er det virkelig sånn man driver hundeoppdragelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sånn det skal gjøres.

Stakkars lille vovsen.

 

 

Skrevet

Jeg har mange hunder, men er ikke ekspert...men likevel så syns ikke jeg heller det er riktlig fremgangsmåte:(

Skrevet

Jeg har oppdratt 4 hunder, uten å føle noe som helst behov for å behandle dem på en sånn bedriten måte! Man får da en hund i huset, fordi man er glad i hunder og vil dem vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...