Gå til innhold

For en sinnsyk forskjell (mandel/polypp operasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere kunne vi sitte i stua, og høre når 4 åringen hadde sovnet. Så tungpustet og snorkete var han da.

Nå har han operert bort mandler og polypper, og jeg må legge hånda på brystet hans for å kjenne om han i det hele tatt puster.

Utrolig forskjell, og han sover mye bedre også. Deilig.

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

så bra!! =) tantebarnet mitt, ho er 6 år.. var akk å fjerna polyppene for 2. gang.. de vokste ut igjen.. de merker ikke stor forskjell på henne, desverre.. så ikke alle er like "heldige"... =p

Skrevet

hvordan var han etterpå da? Altså rett etter operasjonen? Hvor lenge til han var seg selv igjen mm? Har en 4 åring med samme problem, samt HØYT sykefravær fra barnehagen enda han nå er over 4! Har fått beskjed om at vi bør utredes for han ihvertfall, men kjenner jeg kvier meg litt siden eldstemann fjernet mandler for 1 mnd siden og hadde vondt i 2 uker etterpå...

Ps: så godt å høre resultatet ble så bra etterpå for dere alle! Han sover nok mye bedre også nå som han puster lettere;-)

Skrevet

Han ble operert en torsdag, og i to dager var han litt tufs. Men ikke verre enn at han lekte seg litt innimellom. Det værste var nok at han hadde lyst på så mye forskjellig mat, men klarte/turde ikke spise noe siden det var vondt.

Lørdagen var han sprek, men fikk ikke ordentlig mat i seg før om kvelden. Etter det var han egentlig helt fin. Han var i barnehagen torsdagen etterpå.

Det er absolutt verdt å få det utredet nå som han er så liten enda. Det blir jo sjelden bedre av å vente.

Skrevet

det der hørtes jo slett ikke værst ut nei:-) skal bestille legetime på Mandag hos fastlegen, tar jo noen uker/mnd fra man blir hevist til det skjer noe uansett:-) takk for info!

Skrevet

Ja, det er utruleg for ein forskjel:)

Frå sagbruk i drift til bomull i øyrene;)

Eg har også vore vant til berre å høyre etter, for så å måtte virkelig sjekke om der er liv.

Og ein utkvilt unge, ikkje minst:)

Skrevet

ÅH!!! Krysser fingrene for at det er det som er problemet her også... Skal til utredning om noen uker. Mini har ikke passert 2 år enda da, men savner såå fælt å kunne sove en hel natt, og ikke minst å ha en frisk unge..., så håper virkelig at det er noe å gjøre med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...