manaei Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er det noen som er mer normal enn andre? Større sjanse for en av de? Er så redd det ikke er liv der inne jeg...... Men har ikke blødd noe.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 jeg vet ikke, men jeg tror det er vanligst at man begynner å blø om fosteret dør.. Om du er veldig redd går det jo an å bestille seg en ultralyd, her i bergen vet jeg om en privat som tarca 550kr, ikke kjempe dyrt, har planer om å bestille meg en ul der i neste uke eller noe sånnt, har lyst å se den lille før storesøskene får vite om det:))
manaei Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har allerede gjort det. Skal til sentrumslegene i morgen. Var hos jordmor i dag, og hun hørte ikke hjertelyd. Jeg er så redd for å ha mistet. For jeg har en sånn følelse. Sist jeg hadde samme følelsen mistet jeg rett etterpå. Har en sønn og, og da følte jeg aldri på samme måte. Får bare vente. Livredd. Men regner ikke med jeg er alene om det nei. Er vel normalt å være usikker i begynnelsen.
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 uff er ikke kjekt å være så usikker!!! lykke til på ul, krysser fingrene for at alt står bra til med den lille !! =) må skrive inn hvordan det gikk med deg da!! masse klemmer herfra
raffen Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 HEI!Legen min klarte ikke høre hjertelyd i uke 10 men han sa det var litt tidlig..skal ha en ultralyd til før den "vanlige"... håper alt er i orden...til neste helg blir det andre trimester tenk på det...ønsker dere alt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå