Gå til innhold

Ååå redd for forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det egentlig veldig bra i forholdet mitt. Men.. Når jeg tenker meg om, er det mye som kan føre til at vi kan risikere å gå fra hverandre:(

Har begynt å tenke masse på det nå i dag... En kompis av sambo er nå blitt singel (ikke et veldig bra forhold i utgangspunket) og ei jeg kjenner ble brått singel nå... Samboeren hennes fant det ut i løpet av et par uker og ut med henne. De hadde vært sammen i rundt 3 år:/

Jeg er så redd sambo skal bli lei meg eller vil prøve å finne noe bedre... Jeg elsker han og han er den rette for meg. Men når jeg tenker meg om, (1) klager/retter jeg mye på han. (2) Jeg er klengete og er ikke så veldig (3) effektiv i huset lenger... Han gjør litt i huset, men har mye plikter utendørs, så ting er egentlig rettferdig delt. Jeg kunne og gjort litt mer for å holde meg, (4) hva skal jeg si, attraktiv..?

(1) Føler at jeg og sambo konkurerer litt om å være best og gjøre ting riktig. Eller jeg konkurerer, Sambo gidder det egentlig ikke, men nå begynner han å bli lei av at jeg "tenker for ham" som han sier. Vil at han skal gjøre ting på min måte. Vet det er feil...

(2) Jeg er fortsatt etter 3 år forelsket i han og vil gjerne kose og være nær han mye. Men han er ikke av den typen.. Vi koser masse når vi har sex, men eller i hverdagen er han ikke så flink. Jeg får kyss av han, men jeg kunne godt tenkt meg å kysse mer enn i 5 sek... Han har det alltid så travelt med å bli ferdig føler jeg:( Så da blir jeg litt klengete for å få det jeg vil ha. Gjør det med humor og prøver å begrense meg. Men enten er jeg for varm, eller så er det det ene eller det andre...

(3) Jeg liker at det fint rundt meg, men er nok litt for flinkt til å lukke øynene for rotet rundt meg. Og han får ikke slappet av før kjøkkenbenken er ryddet og hårdottene i er kostet opp. Og jeg har bare blitt værre :/

(4) Jeg har aldri brukt mye sminke, men sambo fikk meg faktisk til å slutte helt. Jeg var så mye penere uten sa han. Men det er 30kg :/ siden... Og jeg er ikke så nøye på annen kroppspleie lenger heller. For han god mobben meg med "hvorfor gjør du det, det er jo bare meg her. Hvem pynter du deg for??" Så har ikke barbert bena siden sommern... Glemmer hårene under armene.... De minner han meg på, så skjønner at han følger jo litt med. Jeg vil gjerne forbedre meg, men han er ikke intereser i å hjelpe meg... For han er fornøyd med seg selv. Forstå det den som vil...

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter å tenker på det, at jeg må skjerpe meg, vil ikke miste han. Men når situasjonene kommer, klarer jeg ikke huske på det jeg har tenkt... Og jeg er redd for at hvis sambo først finner ut at dette gidder han ikke, gidder han heller ikke jobbe med forholdet... Og han er ikke hjemme denne helgen heller, så får ikke snakket ut mine bekymringer med han:( Det pleier å hjelpe...

Tenkte jeg skulle begynne med å holde meg ajour med husarbeidet... Vaske klær gjevnt og henge det opp. Støvsugen annen hver dag pga hund, og holde kjøkkene rydding. Sånn det har vært denne uka, er jeg glad vi ikke har hatt besøk for å si det sånn.... Og jeg må gjøre noe med humøret mitt!!! Merker jeg blir så utrolig fort muggen og da er ingen ting bra nok:(

Ble langt dette og rotete. Vet ikke helt hva slags tilbakemeldinger jeg vil ha, men var godt å skrive det ned og lese over mine egne tanker...

Jeg ønsker meg hushjelp! Hehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...