Gå til innhold

God helg alle sammen :0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med litt knapt med tid vil jeg bare si ha en god helg jenter !!!!!!!

 

 

 

Ikke glemt dere bare litt knapt med tid pga en advents kalender som tar all min tid....2 mnd igjen til jul idag !!!

 

Hehehehe :0))

 

Karomamma hvordan går det med din kalender???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, jeg skulle bare inn på tråden og ønske deg god helg tibake. Og hva skuer mitt øye???!!!

 

Du har rett i at det er to mnd igjen til jul, meeeeeen det er faktisk bare 5 uker til adventskalenderen skal opp. Gisp!

 

Men joda, takk som spør. Jeg har faktisk tatt kalenderen frem fra dvalen (kurven ved siden av sofaen), men har ikke hatt tid denne uka. Tenkte å sy litt foran SenKveld etterpå. Litt kronglete med lesebrillene som må på hele tiden, jeg trengte ikke briller for å sy før... Gamle folk, vettu!

 

Du er flink! Satser på at du er effektiv og blir ferdig :)

God helg!!

Skrevet

God helg til deg også:-)

 

Og jeg må få lov å fnise litt av dere to:-)

 

Brodere og brodere fru blom:-)

 

Førstemann ferdig?

 

Venter i spenning:-)

Skrevet

Jo god helg til deg også...

 

He he broderer julekalender ja.....

 

her kjøper vi vel den som følger barne-tv og en sånn ferdigsak, sånn som Lego har el.l

Skrevet

Haha, det blir nok ferdigkalender her også. Say no more....

Like bra det, jo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...