Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Med litt knapt med tid vil jeg bare si ha en god helg jenter !!!!!!! Ikke glemt dere bare litt knapt med tid pga en advents kalender som tar all min tid....2 mnd igjen til jul idag !!! Hehehehe :0)) Karomamma hvordan går det med din kalender???
Karomamma Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hahahahaha, jeg skulle bare inn på tråden og ønske deg god helg tibake. Og hva skuer mitt øye???!!! Du har rett i at det er to mnd igjen til jul, meeeeeen det er faktisk bare 5 uker til adventskalenderen skal opp. Gisp! Men joda, takk som spør. Jeg har faktisk tatt kalenderen frem fra dvalen (kurven ved siden av sofaen), men har ikke hatt tid denne uka. Tenkte å sy litt foran SenKveld etterpå. Litt kronglete med lesebrillene som må på hele tiden, jeg trengte ikke briller for å sy før... Gamle folk, vettu! Du er flink! Satser på at du er effektiv og blir ferdig God helg!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 God helg til deg også:-) Og jeg må få lov å fnise litt av dere to:-) Brodere og brodere fru blom:-) Førstemann ferdig? Venter i spenning:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jo god helg til deg også... He he broderer julekalender ja..... her kjøper vi vel den som følger barne-tv og en sånn ferdigsak, sånn som Lego har el.l
Karomamma Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Haha, det blir nok ferdigkalender her også. Say no more.... Like bra det, jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå