Ayka 09+13+14 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er i mitt første svangerskap og er bare 8 uker på vei Har iløpet av dagen fått vondt i min høyre hofte...har ikke slått meg. Kan dette være begynnelsen på bekkenløsning? Eller er det aaaalt for tidlig? Kjennes bekkenløsningen også i hoftene? Er helt Grønn på dette ;p
flypapir Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Alle har bekkenløsning, men ikke alle får smerter pga det... Det er veldig vanskelig å si om det er bl du har, ettersom bekkenløsning opptrer ulikt fra person til person. Det som kan være lurt å gjøre (om det vedvarer) er å snakke med legen om det og evt få en henvisning til fysio for å finne ut av om det er bekkenløsning du har. Lykke til hvertfall, håper for din del at du slipper unna!
Nea og juniors mamma Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hei du. Det kan være bekkenlåsning du har og ikke løsning. Jeg har det og merket godt til det allerede i uke 13 med vondt i den ene hoften og illinger nedover rumpeballen på samme side. Smertene sitter på motsatt side av låsningen. Begynte med fysio og tilrettelegging på jobb + lavere tempo generelt. Er fremdeles i 100 % jobb som sykepleier og beveger meg inn i uke 23 nå. Meeen samtidig kan det være tilfeldig. Uansett ikke unormalt at en merker noe allerede i uke 8. Slå ned tempo og tenk over hvordan du beveger deg og løfter/bærer. Lykke til .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå