KarLuc +1? Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 noen råd?? syns det er for gale å dope meg på paracet hele dagen.. har tross alt en lita en som eg skal ta vare på.. blir litt slapp av paracet.. men har så siiinsyke smerter de første dagene-- spes første dagen.. så hadde vært digg med noen råd
Dilldall Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Naproxen har vært redningen for meg tidligere. Kun det som har hatt noe effekt. Legen sa jeg skulle ta to av de og en paracet ved siden av for max effekt. Pass på å holde nederste del av magen varm! Jeg bruker å knyte et skjerf rundt magen. Og da bruke klær så jeg henger sammen på midten:P
Musemor med tre søte små Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg sverger også til Naproxen. Ta to når du kjenner smertene begynner og så 1 etter behov
ifie Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Enig med de to andre her - naproxen er det eneste som funker for meg! Èn holder for meg. OBS: Tror det står i pakningsvedlegget at man må ta medikamentet med forsiktighet om man man prøver å bli gravid. Jeg tar likevel én (max to) første og evnt andre mensdag. Håper det funker for deg også!
KarLuc +1? Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 tusen takk jenter aldri hørt om det før, så da er det verdt å prøve......
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Naproxen er en type smertestillende beregnet kun på menssmerter. Var faktisk sjefen min som fortalte meg om dem
*Mo9cA* Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sliter også veldig med menssmerter og har til tider vært sengeliggende av hele greia!!! Det som hjelper veldig på meg er varmeflasker. En på magen og en på korsryggen. Det er også veldig godt å ha på seg bukser som er litt løse i livet slik at det ikke er noe som strammer:-) Klem fra
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 ta smertestillende før menssmertene bryter skikkelig ut. For da klarer smertestillende å "jobbe". D er ikke alltid dem klarer d når man tar sm.stillende når d holder på som verst. -varmeflasker.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Naproxen hjelper fordi de er smertestillende og muskelavslappende. Jeg har fått Naproxen mot senebetennelse og migrene/spenningshodepine også (fikk på resept før de ble fristilt). Det som er dumt er at man skal ikke ta Naproxen hvis man prøver å bli gravid. Dette fordi Naproxen også er blodfortynnende og kan føre til økt blødningsfare (samme sm Ibux). Jeg har utrolig mye hodepine og prøver å ikke ta Ibux/Naproxen nå i prøveperioden, men jeg må innrømme at jeg har tatt en og annen innimellom.... (også under el, da jeg pluselig har fått mer vondt under el enn under mensen, forstå den som kan...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå