Gå til innhold

Jeg er så sint at jeg gråter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen faen faen! Hva somme mennesker kan få seg til å gjøre er bare helt utrolig. Eier de ikke skam i livet! Faen altså! Vet ikke om jeg skal brøle, kaste noe i veggen eller gå og legge meg og ikke stå opp før på nyåret. Brenn i helvete sier jeg bare. Er det sånn de vil ha det så er det faen meg greit. Fra nå av så skal jeg være så jævlig vanskelig og lage så mye helvete som jeg overhode klarer. Bring it on! Gratulerer med fuckings 25års dagen Malin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skjer?

Skrevet

Kan jeg hjelpe, kjære spurv? :-(

Skrevet

Nei, det er bare så himmla godt å blåse ut litt. Gidder ikke å utbrodere siden faenskapet eller ihvertfall bekjente av faenskapet frekventerer sidene her inne fra tid til annen.Nå har jeg fått snakka lenge med min kjære mor. Og fått marinert meg litt i mitt eget sinne. Så nå er det egentlig bra. Eller ihvertfall så er det whatever. Jeg har innsett at det er på tide at jeg tar litt ansvar og senker kravene. Om man ikke forventer seg annet en møkk og atter møkk så faller man kanskje ikke så hardt når møkk er det man får.

En ting er ihvertfall sikkert, jeg har fått nok av å nikke og smile. Hvis det er helvete de er ute etter, så skal de få det.

Skrevet

Det er veldig godt å få blåst ut litt innimellom;-)

Ta rotta på de du!

Skrevet

MERE BLOD MERE BLOD MERE BLOD MERE BLOD!!!!!!!!!!!!

Skrevet

You Go Girl!!.

Heier på deg jeg!!

klem!!

Skrevet

Huff da, du må ikke bli så trist. Ikke bry deg om hva dumminger gjør du:(

Skrevet

Eg heiar på deg!!

om det hjelp so feira ej min 25 års dag nepå hamna i sommar....

bah...ska vi komme sterkare tebake om 5 år?? ;)

Skrevet

Min 25års feriring va toppers. Idiotiske rompenissa grædde ikkje å legge dempar på den;)

Din 25 og et halvtårs dag e foresten på min 25 års dag. og min 25 og et halvt e på din 26 års dag osv. Faaaaaancy!

Skrevet

Da e rett så stasleg med dessa halvtårsfeiringane ja!! he he

men no e ej driitnyskjerrige på rompenissa og ka hevn so e undervurdert!!

eg meinar å minnast at du e en fierce fiende viss du fyst verte sinte (ref "snøv i nakken" )

bra dei ikkje greidde å gjere dagen traudige for dej i allefall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...