Gå til innhold

Trenger noen beroligene/oppmuntrende svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på litt over 4 mnd har gradvis spist mindre og mindre de siste dagene og nå spiser hun fryktelig lite..i løpet av hele dagen får hun i seg ca 150 ml mme..Før spiste hun mellom 120-150 pr måltid..får i henne litt grøt til lunsj og kvelds..men det er på langt nær så mye som før..I begynnelsen spiste hun også ca 180 ml når hun våknet for første gang på natten og skulle ha mat. nå spiser hun under 100ml.

Prøver å gi henne en del vann i løpet av dagen siden hun ikke spiser så mye.

Hun er også mere trøtt om dagen..og litt mere grinete.

Hun har ikke feber..og det virker ikke som hun har vondt noe sted egentlig..men er så fryktelig bekymret.

Hørt små barn kan miste matlysta litt når de begynner å få tenner?? Får ikke ringt legen i morgen og trenger noen beroligende svar..Uff har helt vondt i magen..mulig jeg er superhysterisk..men er vel sånn å være mor..

hva tror dere det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være hun brygger på noe, får tenner eller no.

Ellers er det vel normalt å ha mindre matlyst noen dager. Men hvis babyen virker slapp så kan man jo begynne å engste seg.

Men hvorfor ringte du ikke legen/hs på dagtid i dag siden det har vart noen dager?

Har det ikke vart noen dager (bare i dag), så er det vel neppe noe farlig..

Vedvarer dette utover helgen, hun får feber eller noe, så ville jeg vurdert legevakten. Hun er jo så liten enda..

Skrevet

jeg ringte hs i går og hun mente jeg skulle vente noen dager..Ser hvordan det er i morgen..er det blitt verre så ringer jeg nok legevakten.

Skrevet

kan hun ha fått sopp? Gutten min har hatt dette en stund,og det gikk nedover og nedover med melkedrikkingen. Enkelte dager drakk han ingenting. Så oppdaget eg at han hadde et hvitt belegg på innsiden av kinnene. Hadde han på kontroll og fikk konstantert sopp. fikk forklart at når barn har sopp og drikker noe som er søtt (mm/mme er jo søt smak på), så blir smaken veldig beisk. Jo mer søtt der er, jo mer beisk blir smaken. Verdt å sjekke opp i ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...