kokosyklus Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hva er grunnen til at så mange velger denne? Jeg bare lurer, selv har vi ingen dress ennå..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 De er ekstremt slitesterke, vanntettheten (?..hehe..altså det heter jo ikke det, men håper du skjønner hva jeg mener) er veldig god, god passform - mange dresser blir fryktelig stive og "store" og vanskelige å bevege seg i, reimaen er ledig og lett. Og barnet blir ikke klam i den, dette er i hvertfall mine erfaringer. Den holder og holder og holder ) Vet at coop-dressen vant en test her forleden, den har jeg ikke sjekket ut. Mulig den er like bra. Jeg har valgt høst/vårdress og ikke den tykke vinterdresse av reima sine til snuppa, og det anbefales! (hvis du ikke bor på svalbard da) Under den litt tynnere dressen kan du ha flere lag-på-lag med ull, og det også gjør det enklere for barnet å bevege seg )
Devil in disguise Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan bare svare for meg selv. Det som var grunnen til at jeg valgt Reima Tec er : - komfort ( den er så myk og behagelig å base rundt i bhg med) - Jeg er 100 % trygg for at han er varm og tørr. - Trenger bare ulltøy under - trenger ikke pakke på ham mange lag, blir så bomsete å bevege seg da. Minuset er prisen. Samboeren min satte kaffien i halsen da han hørte prisen , han lurte på om den var utarbeidet av NASA til den prisen... he he
Alenemamma :) Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 En ting til som er fint med den er at man lett får solgt den igjen , eller man kan ha den til neste barn eller noen kan arve:) de holde seg like god mangen sesonger:)
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 veldig viktig med bevegelighet ja... hmmm. De er definitivt utarbeidet for oppdrag via NASA. Knskje jeg skal søke de om økonomisk støtte...He he Har egentlig kjøpot dress ( skrev at jeg ikke hadde, men elers ville det siokkert blitt krangel osv ... dere vet.. he he) og jeg angrer fordi snuppa mi kommer aldri til å greie å bevege seg i den. ha ha ha! Hun ser heelt fortapt ut når hun har den på seg og ligger rolig på ryggen med armer og ben rett ut til jeg løfter henne dit hun skal. ha ha ha, det er så søtt og samtidig så tris:) Jeg kjøpte den heldigvis på halv pris, full pris var 1000. kanskje jeg skal sjekke utdisse reima dressene. Mener dere at det er noe poeng å ha en slik dress til ei på ca 10 mnd?
kokosyklus Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 må legge til at jeg valgte en todelt dress. dvs ett uttagbart stoort innerlag av fleece. jeg leste her inne at det var en fordel. men jeg tenkte ikke på at det ikke var en fordel for de barna som akuratt har eller skal lære å gå....
tre små... Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 hovedgrunnen til at jeg kjøpte det til jenta mi første gangen var passformen.. jeg visste det var en bra dress.. men syns den var altfor dyr, og hadde tenkt å kjøpe en annen litt billigere dress.. prøvde den men den satt ikke så bra på jenta mi.. ho i butikken ville prøve reima på ho... jeg var i tvil.. tenkte at kommer ikke til å kjøpe den likevel.. men ok.. kan jo alltids prøve.. og den satt utrolig godt.. veldig god bevegelighet i den dressen.. og når jeg i tillegg visste det var en veldig bra dress så tenkte jeg da får det heller gå.. bruker ikke så mye penger på vanlige klær... så nå har det allerede blitt noen reimadresser og er veldig fornøyd!
Cat.68 Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Som så mange andre sier mener jeg også at bevegelsesevnen og det at den er så vanntett og slitesterk som gjør at jeg går for reima igjen og igjen. Jeg mener at siden du har en liten på 10 mnd må den være perfekt. Fordi baby/småbarnsmodellen har ekstra varmeputer i baken noe som er et veldig pluss for de som fortsatt sitter mye i sneen. Så er det veldig enkelt å selge dressen videre, på Finn feks. Jeg la ut fjorårets dress inn en kveld og allerede på formiddagen dagen etter var den solgt til halve prisen. Det gjør at jeg fikk en rimelig Reima også i år ;o)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 -varm -lett å bevege seg i (dette er noe av det viktigste for oss) -lett å ta på -vindtett og HELT vanntett -slitesterk -varmeisolasjon i rumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå