Gå til innhold

Alkohol i prøveperiodene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil om jeg vil drikke alkohol eller ikke.. Jeg tror jeg har hatt el denne uka og vet jo ikke om det har blitt noen spire..

Hvor nøye er dere med alkoholinntaket i prøveperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å unngå det i El perioden og helt til ev Tr kommer. Har kun tatt noen øl og litt vin mellom TR og EL.

Skrevet

samme her.. tar ett par glass vin med god samvittighet, men fylla holder jeg meg til i TR uka..slukker sorgene :P

Skrevet

Jeg tar en øl eller to, eller et par glass vin. Dersom jeg skal bort/ ut, og vet det kan bli mye alkohol, tar jeg en g- test. Vet ikke hvor lang tid dette vil ta, så gidder ikke å være avholds nei;)

Skrevet

for to uker siden gikk helsemyndighetene ut på puls å annbefalte totalt avhold i prøveperioden for det er jo skdelig for fosteret helt fra starten av å di har ikke funnet noe nedre grense på alkohol der d ikke er skadelig lengre...

jeg holder meg helt borte fra alkohol fra el til tr men når jeg har tr å like etter kan jeg drikke alkohol.. men det er jo bare meg da..

Skrevet

Typisk at det er denne helgen og neste det skjer noe da..;P Men har kjøpt inn alkoholfri vin, så får kose meg med det! :) Det kan vel ikke være skadelig? Selvom det er 0,5%?

Skrevet

Fra el til tr? Eh, hva er det? :) Er det bare meg som ikke er så teknisk? Vi kjører på og har regelmessig sex, aner ikke når jeg har el, bare sånn ca.

Skrevet

Skjønner godt at du lurer på alle bokstavkodene. Jeg glemmer alle de mellom hver gang jeg er inne her (to tidligere svangerskap med hyppige besøk på bim). el=eggløsning og tr=tante rød:)

Det skal finnes tråder med forklaringer på alle mulige forkortelser du kan finne her. Prøv å søke:)

Skrevet

Tigerpote

Hei=) Jeg vil først si noe til deg ang eggløsningen din, det er et par ting du kan se etter gjennom hele syklussen din! Kanksje du vil kjenne kroppen din litt bedre og litt lettere og bli gravid. Gå inn på www.pernilleinfo.no der står det masse som er kjempe ålreit å vite=)=)

Ikke vondt ment, men det blir kanskje lettere for deg=)=)=)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg personlig drikker svært sjeldent alkohol, det ble litt før, men jeg har prøvd å bli gravid i 1 år nå og jeg drakk alkohol til nyttårsaften i fjor og en gang i sommer som jeg tok 1 glass vin, men ikke noe mer enn det.

Har liksom ikke lyst...

Men jeg er litt rar da=)=)=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...