Gå til innhold

Stellebord fra IKEA......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med erfaringer? Har lite plass på badet, og fikk se at IKEA har et lite stellebord med ei hylle under..... Samboeren mener det er for "pusslete".......det er kanskje det....? Noen som kan hjelpe? Eller har dere andre råd om stellebord som ikke tar for stor plass?

Thanks....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg har noen erfaring.. men etter hva jeg skjønte så har vi mest sannsynlig sett på samme stellebord... Svigermor har det stellebordet men ho bruker det som kommode... hun er kjempe fornøyd. Men ikea er jo kjent for å ha sikre og ordentlige møbler da...

Skrevet

Vi hadde lite bad der vi bodde før, så jeg skiftet på snuppa inne på gjesterommet. Kjøpte en stellekommode på Ikea, det funket veldig fint.

Har lite bad her vi bor nå også, og har hele tiden skiftet på snuppa på gulvet på rommet hennes.

Skal pusse opp og få større bad, som forhåpentligvis står klart innen neste nurk kommer.

Da vil jeg kjøpe et ordentlig stellebord med badekar.

Synes det var så rungvint med den badebaljen.

Jeg synes også at det stellebordet på ikea ser litt pusslete ut, men har ikke noen erfaring med det.

Skrevet

IKEA pleier jo å kalle tilbake varer som det er feil på, så jeg tenker litt sånn at om det ikke hadde vært trygt......

Skrevet

Jeg skal avgårde å kjøpe akkurat det stellebordet i morgen:-) Vi har to bad(et i hver etasje) så jeg vil ha et på hvert av badene. Jeg synes det er veldig greit med kommode/stellebord kombinert, men trenger ikke det på begge badene. På hovedbadet bruker jeg kommode-stellebordet pga at det er veldig praktisk å ha flere skuffer til å ha babyklærne i.

Skrevet

Vi kjøpte først Leksvik stellekommode til førstemann, men for lille meg ble det for høyt! Kjøpte derfor et slikt IKEA-stellebord, og vi var fornøyd med det vi. Det ser jo ikke flott og prangende ut, men er såvisst stabilt og trygt å ligge på! Ei kjekk hylle under, og det finnes utstyr som du kan henge på stellebordet om det er for liten plass!

Skrevet

jeg har venner som har brukt det billige stellebordet tl to barn og har vært superfornøyd! så det trenger du ikke lure på. ikke alltid nødvendig å kjøpe det dyreste på markede... :)

Skrevet

Eg har sjølv et lite bad, og har tenkt mykje på korleis vi skal løyse dette. På IKEA har eg sett eit vegghengt stellebord som eg synes virka veldig praktisk. Det kan ein vippe opp når det ikkje er ibruk. Noken som har prøvd det? Det hadde passa så perfekt på kortveggen vår over toalettet. :-) Virka jo solid der det hang på IKEA. Lommer til div utstyr var der og.

Skrevet

For noen år siden så ble faktisk det stellebordet kåret til best i test. Vi brukte det til førstemann og var kjempefornøyd, hvis man ser bort fra at jeg gjerne skulle hatt det i hvitt. Men det går jo faktisk an å male da. Nå har det jo kommet sånn liten vaskebalje og søppeldunk til å henge på siden, og det er jo så praktisk. Kan ha vaskekluter i balja og kaste de rett i søpla.

Skrevet

Ok.....da har jeg vel egentlig bestemt meg for å gå for det!! Takk for at dere tok dere tid til å dele meninger og synspunkter med meg!!!!

Skrevet

Hei hei =) Vi har tenkt å kjøpe det med veggheng. Såg så praktisk og lite ut =) Vi har også veldig lite bad, og tenkte og henge dette på ene veggen over badekaret. Noen som har noen erfaring med dette???

Skrevet

Hei,

Bror min og kona har dette vegghengte stellebordet fra Ikea. Eg har brukt det når eg har vore på besøk der. Trur dei er førnøgde med det. Eg syns iallefall at det er veldig greit dei gongane eg har brukt det. Veldig god plass på det (betre enn mitt vegghengte fra Brio), så trur det er et bra stellebord.

Skrevet

Hva heter dette stellebordet?

Jeg finner ikke noe slikt på hjemmesiden til IKEA...

Skrevet

IKEAs veggehngte stellebord er kjempebra og utrolig praktisk! Kan anbefale det til alle, uansett badstørrelse, for hvem vil vel egentlig ha et ekstra møbel der som tar plass? Vi kjøpte vårt i 2006, og bruker det til gutten vår enda, trenger jo ikke stellebord nå egentlig, men da er det komfortabel arbeidshøyde for gravide mamma med bekkenløsning. Vi kommer til å ha vårt knøttlille bad også når nr 2 kommer, og jeg tenker bare plasbesparing på alle måter. Stellebordet er stort, stabilt, og har praktisk oppbevaringsplass. :-)

Skrevet

jeg har også det vegghengte fra Ikea. Vi har badekar og vurderte et som du kan feste på badekaret, men kom fram til at det vegghengte virket stødigere og englebarnet kan jo bade i badekaret. Enten fyller vi det helt fullt og bader sammen med han, så får han kost seg og "svømt" litt i vannet, eller så tar vi bare litt i bunnen så ligger han der og spreller og plasker litt på egenhånd - fungerer kjempefint.

(finner det heller ikke på hjemmesiden, det er ikke så veldig fint, det er i hvitlakkert metall "sprinkler", det kostet ca 500 kr, og vi er som sagt veldig fornøyd med det til tross for utseende...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...