Gå til innhold

Blir LITT frustrert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en knøtt litel leil på 36kvm. Har ei datter på 1år og 8mnd å det tar på å ha ett oppholdsom på 16kvm å der skal det være sofa,tv,spisebord,kjøkken OG tørkestativ + lekene til snuppa.(har bare ett soverom). jeg spyr snart av plassmangel og rot!å det blir megafort skittent her.Nå som vi venter en til baby skal vi flytte til noe større.(YESS!!)Men ser ikke ut som vi kommer oss herifra! Har 3mnd oppsigelses tid, å alle leiligheter vi finner som er perfekte for oss har innflyttingsdato om fks 2 uker eller 1 mnd bare! Hjelpes.. skal vi si opp leil å satse på at vi finner noe akkurat til den 1 feb fks? tenk om vi må ta noe vi ikke vil ha som fks stoor leil med ett soverom fks bare fordi det ikke lå noe annet på finn akkurat da? blir så oppgitt!hmm..

sorry måtte bare få det ut!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, slitsomt situasjon. Det er jo alt for lite plass hvis dere vlir 4 stk i allefall...

Går det an å finne noen som kan overta deres leilighet tidligere sånn at dere kan flytte før 1. februar?

Skrevet

Kan dere ikke spørre utleier om jan kan prøve å annonsere leiligheten nå da? Så kan dere begynne å leite nå? Er ikke så vanskelig å finne leietakere, jeg hadde ikke giddet å være vanskelig hvis leietakeren vår ville flytte ut.

Et annet alternativ er å betale på to leiligheter de mnd dere har oppsigelse.

Skrevet

ja.. har nettopp begynnt å sjekke ut ang flytting.. å driver å tenker..

tror dere det går om fks de som leier ut kan skrive på annonsen at det er mulighet for å flytte inn før 1 feb fks om vi sier opp 1 nov å finner noe 1 jan fks? eller er det frekt? kan ikke betale 2 leier på nesten 18tusen i mnd det gååår bare ikke:-) hehe..får vondt i hodet av å være her føelr at veggene kommer mot meg.IIIIK!! blir godt å kjøpe om ett par år sier jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...