Gå til innhold

Finnes det billig og BRA robotstøvsuger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en slik, ser for meg at den fikser gulvene når jeg er i matbutikken fex:)

Men jeg driter ikkepenger, og har lyst ønske meg en slik til jul..

og jeg kan ikke ønske meg dyre ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har en slik??

Skrevet

Vi har denne http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=8&pId=2812&gclid=CPqDrOHKwJYCFRqH1QodOUmlxw

Den funker fint, men det krever jo litt forarbeid for at det skal gå raskest mulig og gi best resultat. Den støvsuger soverommet vårt hver uke (så slipper jeg ligge på gulvet for å komme til under senga) og ellers lar jeg den ofte gå i noen rom mens jeg rydder og støvsuger i noen andre. Husvasken går litt kjappere da. ;) Veldig greit å ha den på kjøkkenet når man har småunger, for da er det bare å sette den på etter middag også er det null smuler på gulvet etterpå. ;)

Skrevet

Hehe, jeg kjøpte den ikke på enklere liv, var bare det første stedet jeg fikk opp da jeg søkte på den. ;)

Skrevet

Hvordan er støynivået? Er det mye arbeid med vedlikehold? Er den kjekk i 2 mnd. for så å bli for mye stress å ordne med den? Bruker den noen form for kluter o.l. som må skiftes ofte, evt. prisen på det?

Skrevet

Den bråker mer enn en vanlig støvsuger og datteren vår er faktisk redd den (men tror det er mer fordi den går av seg selv, hun er redd fjernstyrte biler også). Den er poseløs, men har en boks som jeg tømmer sånn nå og da. Hender den legger igjen en ruke med støv når den stopper (altså en fast masse så det er lett og plukke opp) hvis den er full. Jeg synes den funker fint, men det er klart det er en gimick. Den vil jo aldri støvsuge på samme måte som om man skulle gjøre det grundig selv. Den flytter jo liksom ikke frem sofaen. ;) Men den er veldig grei når man skal ta det verste støvet og ikke har tid til det selv. Jeg bruker den hver uke nå for å få unna hele huset på kortest mulig tid. Setter den gjerne på i et rom mens jeg leverer i bhg, flytter den til neste rom mens jeg rydder kjøkkenet f.eks. Vasker badet mens den tar soverommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...