Gå til innhold

Noen som kan anbefale 3d UL i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor, hva får/fikk dere (bilder/film), kostnad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.sigridsultra.no

800,- for 3d tror jeg det var...ta med cd å du får med bilder/film .

Kjempe trivelig dame :)

Skrevet

Jeg var hos henne i august, hyggelig dame, men bildene ble dårlige. Sikkert fordi baby lå litt vanskelig til, og ville ikke flytte på seg( mente Sigrid ihvertfall). Men jeg syns jeg kunne fått en ny time neste dag eller noe. Ikke kjekt å betale 800 kr for knapt noen tydelige bilder. Vi kom sogar ens ærend helt fra Sørlandet for å ta bilder der, og da var det trist at det ikke ble bra. Trodde vi skulle få film med også, men fikk bare 5 sek klipp( to stk), og det syns jeg var lite. Og så noen bilder som vi fikk på minnepennen vår som vi hadde med oss. Hun slet litt med minnepennen, og virket usikker på det tekniske. Syns det var litt uproft.

Skrevet

Ja, det hørtes kjedelig ut! Ble litt mer skeptisk nå. Må reise et godt stykke vi også, dersom vi går for henne.

Andre som har erfaringer med denne damen?

Skrevet

Kan vel si at både jeg og svigerinna mi har vært der da..vært strålende fornøyde begge to :) Men man kan jo være uheldig også :S Jeg har vært på andre vanlige ultralyder,og ingen klarte å se kjønnet ,,,så kom jeg til henne ,og følte at hun var mye bedre og mer erfaren enn de jeg hadde vært til før...Tok henne noen minutter bare + at hun var flink til å forklare en del...:) Lykke til uansett hva du velger :)

Skrevet

Vi var der i uke 18 for vanlig UL, fikk i tillegg med 3D bilder og video på CD. Betalte 500 kr og var kjempefornøyd.

Skrevet

jordmorjanne.no:O) Åpent på onsdager, eller etter avt. Kjempekoselig dame!

Skrevet

Hinnaklinikken!!koste 1000kr men får bilder å dvd med,e absolutt verdt det å hun som driver dette er sykt dyktig:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...