lilja74 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 noen som vet? Skal vaskes først, den er grei, men skal dressen vrenges først, altså vaskes med innsiden ut? Det samme ved impregnering eller? Skal ikke være enkelt:)
lilja74 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 virkelig ingen som har impregnert dressen i vaskemaskina?
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har aldri vrengt dressen når jeg vasker den.... Ikke når jeg har impregnert den heller... Står ingenting om det på impregneringsflaska mi ihvertfall...
HTC Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Hver fredag vasker jeg parkdressene. Har 2 Troll dresser (en som kan tørketromles og en eldre modell som ikke kan tørketromles) + Reflexdress. Til vanlig vask hiver jeg de inn uten å vrenge de. Jeg kjører de på hurtigprogram (40 grader i 30 min), uten vaskemiddel. Det funker i hverdagen. Er de ekstra skitne har jeg pittelitt Milo i vaskekammeret og kan i værstefall kjøre de på vanlig 40 program som tar lengre tid. Bruker ALDRI mykemiddel. Når jeg impregnerer vasker jeg først dressen på hurtigprogram. Hiver så inn impregneringsstoffet i mykemiddelkammeret og kjører på ekstra skylling. Vrenger ikke dressene. Trolldressen som tåler tørketrommel, hives inn dit (det må varme til for å aktivere impregneringen). De andre to strykes når de er tørre, det aktiverer like bra. Innimellom bruker vi sprayimpregnering på de to dressene som ikke tåler tørketrommel. Dette var Troll og Reflex, har ikke prøvd andre, så der vet jeg ikke hvordan jeg hadde gått frem. Har snakket med Troll for å få det riktig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå