Gå til innhold

Hvorfor savner man noe man ikke vil ha?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på eksen min,og jeg vil ikke ha han tilbake!

Alikavel savner jeg han innimellom slik at det fysisk verker i kroppen:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi en savner det en skulle ønske det kunne ha vært....? Det en drømte og håpte å ha med akkurat den personen?

Det er ting jeg savner ved min eks, men jeg vil ikke ha ham tilbake. Dette fordi de negative sidene overskygget de positive, og kanskje var i flertall, også. Jeg klarer ikke en slik hverdag som jeg hadde fått med ham, men likevel kan jeg savne sexen, kveldene med kos(de få som var), ja, alt det som var godt og positivt.

Men jeg har kommet der at det er den nærheten og gode sexen jeg savner, det som var positivt, fordi det var godt da. Og fordi jeg ikke har funnet dette med en annen enda, så blir bildet av det jeg savner knyttet til min eks.

Skrevet

Jeg tror du har veldig rett i det du skriver,jeg har ofte problemer med å sitte ord på ting,men når jeg leser det du skriver virker det ganske rett:)

Savner tryggheten og nærheten,samtidig så har jeg vanskelig å stole på menn igjen..

Skal ikke være lett dette:)

Skrevet

Føler med dere, har det akkurat på samme måte..

Sitter også igjen og tenker på hva som kunne blitt og hva som var engang:(

At vi kunne sett lillingen vokse opp sammen, oppleve alt mulig med hverandre.

Men etter hvordan han var på slutten, at han var utro og div. Så savner jeg ikke en dritt med han! Men typisk at når man i ettertid tenker tilbake på ting så er det kun de gode tingene som kommer opp. Merkelig det der.. :S

Skrevet

Ja,det er merkelig hvordan hodene våre fungerer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...