Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hvor ofte får/gir du og partneren din hverandre små oppmerksomheter i hverdagen (og da snakker jeg ikke om ord eller små lapper rundt i huset selv om det ôg er veldig koselig ) Jeg er mye flinkere en samboer'n min på dette feltet, om jeg må få si det selv. Hvis jeg er innom en butikk og ser noe jeg vet han trenger (ofte noe klesgreier) så kjøper jeg det med og gir ham. Eller jeg kan bake boller eller kjøpe noe til middag som jeg vet han elsker. Men han er nå søt da, når han insisterer på å få sjekket bremseskivene mine for rust så ikke jeg får noen ekle overraskelser på vinterføret Hans måte å gi oppmerksomhet og passe på meg på.
Mille** Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Mannen min er ganske flink til å gi meg oppmerksomheter i hverdagen. Men det er en stund siden sist nå faktisk. Den siste oppmerksomheten jeg fikk var den nydelige diamantringen han gav meg når vi var i Tyrkia, ble veldig overrasket og veldig glad. ) Jeg kjøper ikke så ofte noe til han, men han kommer ofte hjem til nyvasket hus, nybakst og ferdig middag. Og i dag blomster i tillegg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå