maimamma:) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg hørte en stemme som sa: Jesus kommer snart Jeg var ikke kristen da, men ble frelst noen få mnd senere. Jeg tror virkelig det var Gud som snakka til meg. Jeg var veldig søkende da.. Kom på det da jeg leste i innlegget til hun som drømte at hun var i himmelen her om natta:) Jesus kommer snart! Gå inn på www.visjonnorge.no og inn på web radio. der er det en tale om endetiden, hør på Inger hanvold i samtale med kaleb. og tydelige tegn på jesu hjenkomst. alvorlige greier
trubbel and bubbel Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Flott vitnesbyrd! Ja det er helt sant at Gud kan tale gjennom drømmer,jeg har opplevd slike drømmer flere ganger.Når det er fra Gud så bare vet man det. Det står også i bibelen om at folk fikk budskap i en drøm. I Høysangen kap.5 vers 2 står det slik: "Jeg sover men mitt hjerte våker...." Jeg tror vi er veldig mottakelig når vi sover for da har vi ikke alle tankene som surrer rundt i hodet om dagen..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 "Alle kristne snakker til gud, det er når gud begynner å svare at du skal søke hjelp hos profesjonelle" Dette lærte jeg av en psykolog i sin tid. Viktige ord som kan være fine for dere to å ta innover seg...
trubbel and bubbel Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Gud svarer når man snakker til Ham fordi Han finnes.Kristne snakker ikke til en eventyrfigur, da ville vi nok vært litt rar ja.Vi snakker til en levende Gud. Denne Guden har helbredet meg flere ganger .En gang hadde jeg store smerter som forlot meg momentant ved forbønn.Kjente en sterk kraft som gikk gjennom kroppen og ble fri smertene.Slike ting kan ikke bortforklares....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Noen gang hørt at "tro kan flytte fjell?". Placebomedisiner virker også, vet du... Personlig mener jeg jo at dere snakker med en eventyrfigur, da, men det er MIN personlige oppfatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå